2ball_ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei. har har litt problemer med å instalere skype. jeg har prøvd flere ganger og lastet ned fra ulike steder, men får alltid den samme feilmeldingen: "får ikke tilgang til windows installer-tjenesten. dette kan skje vist du kjører windows i sikkerhetsmodus, eller vist windows installer ikk er instalert på riktig måte. kontakt støtte personell hvist du trenger hjelp." edit: jeg klarte på "magisk" vis å kvitte meg med windows feilmeldingen(i spoiler). det vist seg i steden at jeg glemte å nevne feilmeldingen jeg fikk fra Skype(bak windows feilmwldingen). den luder slik: skype gikk galt; kode 1601. oppnår ingen adgang til windows installer tjenesten. kontakt din personlige support for å verifisere at windows installer service er registrert. det jeg gjorde for å fikse saken var å besøke denne siden. jeg mener da at det skulle fikse saken da de to feilmeldingene er ganske så like. det jeg ikke la merke til var at det stod: Informasjonen i denne artikkelen gjelder: * Microsoft Windows XP Professional * Microsoft Windows XP Home Edition * Microsoft Office Standard Edition 2003 men siden jeg ennå ikke har merket noen feil går jeg ut i fra at det var samme prosedyr med 64-bit. jeg er med andre ord like langt: hva gjør jeg? valgene jeg får er "ok"(sånn vist du lurte). jeg har som emnetittel sier xp 64-bit. kan det ha noe med saken å gjøre? etter noen kjappe søk fant jeg et par andre som hadde hatt problemer med skype/xp6-bit, men ingen med akkurat samme problem som meg selv. edit: siden til skype sier, så vidt jeg vet, ingenting om hvilke OS som er støttet og ikke. Takker for eventuelle svar. Endret 19. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) månesten bumpe tråden litt nå. det må da være noen kloke hoder her som kan hjelpe. jeg trenger sårt hjelp.. Endret 19. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå