Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, har en Panasonic CQ-DFX202N cd spiller, men har mistet operating manualen, noen som vet hvor jeg kan finne den? Får nemlig ikke til og lagre frekvenser på f.eks knapp 1 2 3 osv, ettersom jeg har glemt det. Er det mulig og finne den tro? Har letet på Google, men finner kun reviews, noen rare nedlastningsside, samt en nedlastningsside, men den viste kun tegning av den. Var og en plass som solgte manualen for 9,99$, men håpet på og finne en uten å måtte betale(enda en gang) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 På min (som ikke er Panasonic), søker jeg frem den frekvensen jeg vil ha, og trykker inn og holder ønsket forvalgsknapp inne noen sekunder til frekvensen blinker i displayet. Tror de fleste har det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 På min (som ikke er Panasonic), søker jeg frem den frekvensen jeg vil ha, og trykker inn og holder ønsket forvalgsknapp inne noen sekunder til frekvensen blinker i displayet. Tror de fleste har det sånn. Hmm, nei, har ikke noe sånt desverre. Den er vel relativt gammel, ettersom den var med i bilen (97'), jeg tror jeg trykte på reg af knappen eller noe lignende, Den knappen helt til høyre under den ovale. Litt vanskelig og forklare, men var noe der. Riktignok har jeg enda ikke fått det til Har gjort det før skjønner du, men husker bare det første jeg gjorde. Resten er glemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå