Mann20 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei! Personlig har jeg alltid vært glad i de vitsene og til tider situasjoner eller handlinger som er grove eller kan misoppfattes. Hvorfor sitte på dem selv? Sleng dem ut her!! Selv kommer jeg ikke på noe særlig i farta, men har nå den ene vitsen: To gutter står å tisser. Den ene sier til den andre. - Fy fader, så liten tiss du har! Den andre snur seg og svarer: - Da skulle du sett min søsters, den er helt smadra! Og eventuelle vitser/gåter som kan komme som kan ha med diskrimminering e.l, fortell med litt vett på en skikkelig måte, og så må man jo ta det med en stor klype sukker.. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva er forskjellen på en trampoline og en død baby? Når du hopper på en trampoline tar du av deg skoene først. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hva er forskjellen på en trampoline og en død baby? Når du hopper på en trampoline tar du av deg skoene først. Grov, men unektelig god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå