Kuli-Iversen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kjeder meg ofte og finner ikke på noe og gjør... Kan dere komme med forslag på hva man kan gjøre når man kjeder seg????????? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 - se på tv. - sove. - være med noen. - sitte på forumet. - bruke penger, det er alltid moro. og mye mer.... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Se filmer, høre på musikk, lær deg å tegne, begynn å game, være med venner ,tv, få deg en hobby eller strikk en sokk Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) selv anbefaler jeg å lære deg nye ting. selv hadde jeg en plan om å lære meg å lese hjt logger ol. men rett som det var hadde jeg dårlig tid. nå er jeg irritert fordi jeg aldri får tid til å lære det, men jeg lærer meg mange litt mindre tidkrevende ting, da.. edit: kansje jeg skulle øve på rettskrivingen? Endret 19. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå