foorex Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fikk skoene mine jeg bestilte fra asos.com i dag. Problemet var bare at jeg fikk to par sko istendenfor et. Og ja, jeg betalte for begge. Så jeg har sendt mail til asos og sagt i fra hva som har skjedd, og her er hva support sier hva jeg skal gjør. I would kindly ask for you to send these back to us using the cheapest shipping method, then fax me your postage receipt so i can refund what you have paid to send them back to us. Please send the fax to +441442 835850, with your name and order number on it and mark this for my attention. Så hva jeg lurer på. Betaler de tilbake tolla? Hvis ikke. Hvordan får jeg de pengene tilbake? Noe annet jeg burde vite om når jeg sender tilbake en vare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå