MBrandt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Heisann. Bruker et headsett med mic, men det vil ikke fungere skikkelig. Når jeg prater med folk må jeg ha mic helt oppi munnen min slik at headsettet ikke dekker venstre øre.. Har jeg den sånn som den er konstruert at jeg skal ha den, hører de ikke noe som helst. Når jeg prater med de, sier de at jeg er veldig lav og at det høres ut som om jeg holder på å barbere meg med en barbermaskin. Headsettet er av merke Creative Fatal1ty Jeg bruker integrert lyd i hovedkort. Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hei! har det samme headsettet selv. hadde også skurring\støy i det. etter litt leting på forum, har d noe med resonanse å gjøre. fysisk. eg hadde problemer med det du nevner i posten din,da eg brukte audio-porten i front på maskinen. denne porten er koblet videre med kabel til hovedkortet. men når eg brukte porten som gikk rett på HK hadde eg ikkje det problemet. bruker nå vanlige høytalerene i ekstra port mens headsettet rett i minijack porten.. håper dette fungerer for deg også! Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg bruker også audio-porten i front nå, men det er fordi at micen ikke vil fungere når jeg plugger den i bak! Skjønner ikke hvorfor. Noen som har noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå