HaterDiskus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva ville du ha gjort hvis du ble moderator? Hva ville vært din første oppgave? Personlig så ville jeg tatt en titt i 'papirkurven', og funnet frem den tråden der trådstarter mente han hadde en vidunderkur mot kreft (hele tråden ble fjernet fra jordens overflate for å skjule alle spor). (Vet at det finnes en lignende tråd, men den har vært død i over et år) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det samme som deg tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Papirkurven hadde nok vært første stopp. Andre stopp hadde vært intraforumet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ingen spesielle brukere som hadde fått seg en liten ferie? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Et par stykker skulle nok fått ferie. Men bortsett fra det så tror jeg ikke det hadde skjedd så veldig mye. Kanskje satt restriksjoner på visse brukere sånn at de ikke kunne posta mer enn 20 ganger hver dag. Endret 19. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ville fulgt mye med på hva brukerne rapporterer og vært aktiv til å skjekke emner på tråder. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Samme som Blink-182, og så var det papirkurven og intraforumet, såklart. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde selvfølgelig gjort det en mod skal gjøre Oo Eller så hadde jeg vel ikke vært mod så veldig lenge Oo Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Papirkurven og intraforumet tror jeg . Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Banna Lars og TWFA. Da hadde jeg blitt den mest upopulære modden i hele VERDEN! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Innført en ny "gimp mode" hvor man kan frata en bruker punktum-tegnet. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 samme som Blink-182 tenker jeg har hørt at moderatorene ligger litt etter med sjekking av rapporteringer, så hadde virkelig stått på å fått ordnet det ellers så hadde jeg gjort det en moderator skal gjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Banna Lars og TWFA. Da hadde jeg blitt den mest upopulære modden i hele VERDEN! Hei der! Jeg har sagt det før! Den eneste som får lov til å banne meg er Jarmo! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Papirkurven hadde nok vært første stopp. Andre stopp hadde vært intraforumet. Parirkurven er full av linker til pronsider og/eller slike bilder. Intra er full av paragrafer og lovsamlinger, fornøyd nå? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror egentelig jeg ikke hadde gjort så mye annet. Men jeg hadde vært mere aktiv etter feilpost osv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Parirkurven er full av linker til pronsider og/eller slike bilder.Intra er full av paragrafer og lovsamlinger, fornøyd nå? Tullprat. Det er en hemmelig verden fylt av de vidunderligste mirakler. Du klarer ikke lure meg. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det høres jo i aller høyeste grad interessant ut, Jarmo. I hvert fall intra, men slikt finner man vel på lovdata også. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Banna Lars og TWFA. Da hadde jeg blitt den mest upopulære modden i hele VERDEN! Hei der! Jeg har sagt det før! Den eneste som får lov til å banne meg er Jarmo! Muhahahahahahaha? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg har hørt at de skal trykke papirkurven i bokform og lansere den som grunnpilaren i en ny verdensreligion. Endret 19. november 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Innført en ny "gimp mode" hvor man kan frata en bruker punktum-tegnet. Jeg mener det seriøst: Hvis noen hadde gjort det med meg, hadde jeg oppsøkt vedkommende og... slått av en alvorsprat med ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå