Mann20 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei, (litt tidlig, men) og god jul! Da nærmer jula seg med stormskritt, og i år som alle andre år dukker de samme spørsmålene opp igjen. Julagaver! Selv har jeg ikke en veldig dyp lommebok, men har lyst til å gi en artig/koselig/fin julegave. Synes det er veldig moro å gi eller få humoristiske gaver. Gjerne litt på kanten. Tips?? Så hva har dere tenkt å gi til dere nærmeste og ikke fullt så nære venner? Trenger litt innspirasjon... Endret 20. november 2008 av coolio1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 De har en del spennende på http://stockroom.com/ Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 De har en del spennende på http://stockroom.com/ Nå var det ikke helt så langt jeg kan dra den da. Tenk en 15-åring gi noe sånt til en venn, et søsken eller en forelder? Hadde vært vanvittig moro da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 De har en del spennende på http://stockroom.com/ Nå var det ikke helt så langt jeg kan dra den da. Tenk en 15-åring gi noe sånt til en venn, et søsken eller en forelder? Hadde vært vanvittig moro da... Du får kjøpe et bur til en venn og si at du kan ha det i kjelleren og leke med h*n av og til når h*n kommer på besøk. Men ellers kan det jo hende du finner noe artig på www.gadgets.no Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bøker, ullsokker, sjokoladehjerter, filmer, hjemmebakte julekaker, musikk, klippekort på snill storesøster, hodemassasjeting, gavekort på kino and so on. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mor og far får begge mp3-spillere av meg og min søster. Våre besteforeldre får digitale bilderammer med masse familiebilder lagt inn. Min søster får en klokke. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) - DVD'er (ikke så altfor dyre. Nå som det snart er jul kan man ofte komme over tilbud som "Ta 3 betal for 2" for en billig penge.) - Smykker (Trenger ikke å være av det mest ekslusive slaget.) - Hansker - Skjerf - Lue - Bøker (kan være dyre, men hvis du kjøper i pocketutgave blir de fort billigere) - Godteri (kan f.eks puttes oppi en søt kopp, og pakkes inn.) - Penner, blyanter, viskelær, linjaler ol. (kan virke kjedelig, men dette er ting som folk lett går tom for.) - Notisbok - Kalender - Luktelys - Hårstrikk - Sjampo - Bodylotion - Håndkrem - Badesalt - Parfyme (finnes billige småparfymer) EDIT: Fjernet navn på butikker, i tilfelle mistanke om snikreklame. Endret 30. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bøker, ullsokker, sjokoladehjerter, filmer, hjemmebakte julekaker, musikk, klippekort på snill storesøster, hodemassasjeting, gavekort på kino and so on. ' Klippekort på storesøster'n din. Ja takk, men da må hu være litt fin Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) en jeg kjente var veldig flink til tegne......så han tegnet flotte portretter osv som han hadde som gave til sine venner og familie. veldig god løsning dersom du er flink til å tegne. personlig kroppsmassasje utført av deg selv kan være en gave. dette kan funke bra på noe jenter du er opptatt av;) Endret 28. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har en ide til julegave til foreldrene sine. Man kan gi dem en positiv graviditetstest. Bare få tak i noen som er gravide til å ta testen for deg og så pakker du den inn og gir til foreldrene dine. Enten så blir de veldig glade eller så freaker de. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har en ide til julegave til foreldrene sine. Man kan gi dem en positiv graviditetstest. Bare få tak i noen som er gravide til å ta testen for deg og så pakker du den inn og gir til foreldrene dine. Enten så blir de veldig glade eller så freaker de. PERFEKT!!! Må bare finne noen som er gravide da... :S Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så genialt! Ha ha! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 L4R5, vet du om det går ann å "lure" graviditetstesten?? Vet ikke om noen jeg kjenner som er gravide... :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå