Bllink Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei! Nett kjøpt meg LBP. Har komt til lvl 2 i historia. Men der du skal klistre en "haledekorasjon" på trehesten kjem eg meg for svingande ikke vidare :O HVA skal jeg gjøre? Har ingen heste hale klistermerke Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Fant btw ut av det Så denne kan stengest Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 "Låner" tråden din litt, jeg: For noen uker siden fikk jeg en Kratos/Medusa/Minotaur/God of War Sticker Pack -kode fra en tilfeldig fyr på et LittleBIGPLanet-forum. Jeg skrev inn koden, lastet ned og alt det der, selv om jeg ikke hadde fått spillet enda. Nå, når jeg har fått spillet og spilt det en del, kom jeg på dette. Hvor er det blitt av kostymene og klistremerkene mine...? Jeg lastet ned et av kostymene på nytt i dag (via Download list), men jeg finner fortsatt ingen av tingene... Hvor har de blitt av...? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Trodde at dem automatisk kom inn der du har klistremerkene og de forskjellige kostymene. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har du innstalert dem da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har du innstalert dem da? Jada.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hvor er spillet kjøpt fra? Og hvilken PSN store er det du lastet ned fra? Av erfaring fra andre spill så må du ofte laste ned fra den PSN store-en som tilhører den regionen der du kjøpte spillet.. F.eks. funker det ikke å laste ned trackpacks til norsk guitar hero fra den amerikanske PSN store Endret 20. november 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Å.. Spillet: Norsk (Europeisk..?) PSN-Brukeren: Registrert som boende i USA, av en eller annen grunn.. Store koden er registrert på: US Vet ikke hvor koden kommer fra, men er vel meget mulig at den bare gjelder over dammen.. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 "Låner denne tråden jeg og." Er Little Big Planet et spill for voksne eller små? Etter å ha sett bilder og videoer så ser det ut som et spill for barn. HVA er det som gjør at det eventuelt er et spill for voksne? Jeg er 15 år, har en bror på 19, lurer på å kjøpe det men er ikke sikkeer.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 "Låner denne tråden jeg og." Er Little Big Planet et spill for voksne eller små? Etter å ha sett bilder og videoer så ser det ut som et spill for barn. HVA er det som gjør at det eventuelt er et spill for voksne? Jeg er 15 år, har en bror på 19, lurer på å kjøpe det men er ikke sikkeer.. Begge deler, men det kan nok faktisk bli for vanskelig for små barn, så man bør nok være minst 10-12 år, vil jeg tro. Det er absolutt et spill som voksne liker! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 "Låner denne tråden jeg og." Er Little Big Planet et spill for voksne eller små? Etter å ha sett bilder og videoer så ser det ut som et spill for barn. HVA er det som gjør at det eventuelt er et spill for voksne? Jeg er 15 år, har en bror på 19, lurer på å kjøpe det men er ikke sikkeer.. Begge deler, men det kan nok faktisk bli for vanskelig for små barn, så man bør nok være minst 10-12 år, vil jeg tro. Det er absolutt et spill som voksne liker! Hmm, høres spennende ut! Men hva er det som gjør at et slikt spill ikke bare er for barn? (Er lit spennende å høre) Er det flerspiller på samme skjerm? Hvordan er det online? Har ikke gjort noe research, så spør her. Sorry om det er overflødig eller hva det kalles. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Du kan spille: - Med opptil fire kontrollere på samme PS3 (ingen split-screen - dere er alle "innenfor" samme bilde) - Du kan spille online, opptil fire personer sammen. - Du kan ta med deg en venn online. Du kan spille med én venn på samme PS3, mot to andre venner over nettet. Eller med 2 venner på samme PS3 og mot én annen over nettet. - Du kan lage dine helt egne nivåer. Du har omtrent det samme verktøyet som utviklerne lagde banene i historien med. Du kan altså gjenskape banene fra historien helt fra grunnen av, og lage baner som er minst like gode (og bedre!) - Du kan spille baner som andre har laget. Du kan rate dem, hjerte (bokmerke) dem osv. Dette spillet er utrolig gøy! Selv lagde jeg en ganske detaljert tegning av en idé til en bane bakpå en norsk-stensil på skolen for litt siden, og lagde banen da jeg kom hjem. I LittleBIGPlanet kan fantasien og kreativiteten få fritt utløp! Bare spør hvis det er noe mer du lurer på EDIT: Er 14 selv, så da har du en alder å vurdere utsagnene etter EDIT2: Må bare legge til en ting til: Sammarbeidet er ekstremt høyt verdsatt i LittleBIGPlanet. I veldig mange baner er det steder der du må være 2, 3, eller opptil 4 stk for å få tak i skjulte premier og belønninger. Selv spilte jeg lenge med en annen bruker av forumet her i dag, og det er utrolig morsomt og deilig når man greier å oppnå ting ved hjelp av sammarbeid. Endret 20. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Du kan spille: - Med opptil fire kontrollere på samme PS3 (ingen split-screen - dere er alle "innenfor" samme bilde) - Du kan spille online, opptil fire personer sammen. - Du kan ta med deg en venn online. Du kan spille med én venn på samme PS3, mot to andre venner over nettet. Eller med 2 venner på samme PS3 og mot én annen over nettet. - Du kan lage dine helt egne nivåer. Du har omtrent det samme verktøyet som utviklerne lagde banene i historien med. Du kan altså gjenskape banene fra historien helt fra grunnen av, og lage baner som er minst like gode (og bedre!) - Du kan spille baner som andre har laget. Du kan rate dem, hjerte (bokmerke) dem osv. Dette spillet er utrolig gøy! Selv lagde jeg en ganske detaljert tegning av en idé til en bane bakpå en norsk-stensil på skolen for litt siden, og lagde banen da jeg kom hjem. I LittleBIGPlanet kan fantasien og kreativiteten få fritt utløp! Bare spør hvis det er noe mer du lurer på EDIT: Er 14 selv, så da har du en alder å vurdere utsagnene etter EDIT2: Må bare legge til en ting til: Sammarbeidet er ekstremt høyt verdsatt i LittleBIGPlanet. I veldig mange baner er det steder der du må være 2, 3, eller opptil 4 stk for å få tak i skjulte premier og belønninger. Selv spilte jeg lenge med en annen bruker av forumet her i dag, og det er utrolig morsomt og deilig når man greier å oppnå ting ved hjelp av sammarbeid. ÅÅhh, der var det gjort. Nå smeltet jeg. Spillet skal kjøpes! <3 HJERTELIG TAKK OG! Endret 20. november 2008 av coolio1 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hmm, høres spennende ut! Men hva er det som gjør at et slikt spill ikke bare er for barn? (Er lit spennende å høre) Blant annet det faktum at det er utrolig gjennomført, med tanke på fysikk, materialer, osv. I tillegg er det hele laget med en så stor grad av sjarme at det er nesten umulig å ikke like det. Game design er hva som i stor grad utgjør et godt spill, og det har utviklerene av LBP virkelig skjønt. Det jeg noterer meg når jeg leser reaksjoner på dette spillet er at det virker som et spill som faktisk er best likt av det mer voksne publikum (over 20). Registrerer at de som er mest skeptiske er 14-16-åringer. De er ofte (som deg) litt redde for at dete er barnslig Ironisk nok.. En annen fordel for oss med samboer er at dette er et veldig jente-vennlig spill, og du kan gjøre alt i spillet på lag med 2-4 personer. I det hele tatt: Dette er et av de definitivt mest geniale spillene jeg har spilt, og det er et obligatorisk kjøp for PS3-eiere! Endret 20. november 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hmm, høres spennende ut! Men hva er det som gjør at et slikt spill ikke bare er for barn? (Er lit spennende å høre) Blant annet det faktum at det er utrolig gjennomført, med tanke på fysikk, materialer, osv. I tillegg er det hele laget med en så stor grad av sjarme at det er nesten umulig å ikke like det. Game design er hva som i stor grad utgjør et godt spill, og det har utviklerene av LBP virkelig skjønt. Det jeg noterer meg når jeg leser reaksjoner på dette spillet er at det virker som et spill som faktisk er best likt av det mer voksne publikum (over 20). Registrerer at de som er mest skeptiske er 14-16-åringer. De er ofte (som deg) litt redde for at dete er barnslig Ironisk nok.. En annen fordel for oss med samboer er at dette er et veldig jente-vennlig spill, og du kan gjøre alt i spillet på lag med 2-4 personer. I det hele tatt: Dette er et av de definitivt mest geniale spillene jeg har spilt, og det er et obligatorisk kjøp for PS3-eiere! Gleder meg! Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 "Låner denne tråden jeg og." XD Jeg lager nå en bane, og skulle gjerne hatt en tekst som kom opp. Som jeg kan skrive selv... Hvilket verktøy bruker jeg da? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Munnen. Finner den med ting man lager skumle skapninger med. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nytt spørsmål: 1: Når du spiller multiplayer, ser jeg du kan spille både med og MOT spillere. Hvordan fungerer det å spille mot andre? Hva gjør du? 1.2: Kan for eksempel jeg og broren min sitte å samarbeide MOT en eller to andre over nettet? 1.3: Blir det kåret en eller flere vinnere på enden av banen/ når du er i mål? 2: Og kan andre se din profil på en måte? Lagres det du har gjort? Baner du har fullført? 2.1: Finnes det et levelsystem, eller noe som viser hvor mye du har gjort eller hvor god du er? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nytt spørsmål: 1: Når du spiller multiplayer, ser jeg du kan spille både med og MOT spillere. Hvordan fungerer det å spille mot andre? Hva gjør du? 1.2: Kan for eksempel jeg og broren min sitte å samarbeide MOT en eller to andre over nettet? 1.3: Blir det kåret en eller flere vinnere på enden av banen/ når du er i mål? 2: Og kan andre se din profil på en måte? Lagres det du har gjort? Baner du har fullført? 2.1: Finnes det et levelsystem, eller noe som viser hvor mye du har gjort eller hvor god du er? 1. Med og mot er relativt i LBP. På mange brett må man samarbeide for å komme seg frem, men den som tar boblene og kommer først frem vinner jo. 2. Ja, men du er veldig opphengt i mot. Er ikke et skytespill. 3. Ja. 4. De har utviklet et veldig fint vennesystem. Oversiktlig og innoativt. Når du fullfører en bane kommer poengsummen du fikk på skjermen til alle vennene dine som spiller LBP på samme tid. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nytt spørsmål: 1: Når du spiller multiplayer, ser jeg du kan spille både med og MOT spillere. Hvordan fungerer det å spille mot andre? Hva gjør du? 1.2: Kan for eksempel jeg og broren min sitte å samarbeide MOT en eller to andre over nettet? 1.3: Blir det kåret en eller flere vinnere på enden av banen/ når du er i mål? 2: Og kan andre se din profil på en måte? Lagres det du har gjort? Baner du har fullført? 2.1: Finnes det et levelsystem, eller noe som viser hvor mye du har gjort eller hvor god du er? 1. Med og mot er relativt i LBP. På mange brett må man samarbeide for å komme seg frem, men den som tar boblene og kommer først frem vinner jo. 2. Ja, men du er veldig opphengt i mot. Er ikke et skytespill. 3. Ja. 4. De har utviklet et veldig fint vennesystem. Oversiktlig og innoativt. Når du fullfører en bane kommer poengsummen du fikk på skjermen til alle vennene dine som spiller LBP på samme tid. Hehe, er da ikke bare skytespill du spiller mot andre..? Blir spennende å prøve det! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå