del_diablo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Vifta lager en del for mye lyd og PC er varmere en den var i Windows, en ren liten irritaion men men....... Har likevel lyst til å få till hjelp til det. En enkel guide takk Sitter med Debian (Lenny tror jeg), på en Fujitsu Simens laptop. Endret 19. november 2008 av del_diablo Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vifta lager en del for mye lyd og PC er varmere en den var i Windows, en ren liten irritaion men men....... Har likevel lyst til å få till hjelp til det. En enkel guide takk Sitter med Debian (Lenny tror jeg), på en Fujitsu Simens laptop. Jeg TRODDE jeg hadde det problemet jeg også. Brukte trykkluft på laptop-en og den ble som ny! Tidligere: vifta gikk HELE tiden, samme hva jeg drev med. Nå: vifta er av og til av når jeg bruker PC-en også! NB! Vær forsiktig med trykkluft hvis du ikke har erfaring med det på PC! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sett opp strømstyring. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg TRODDE jeg hadde det problemet jeg også. Brukte trykkluft på laptop-en og den ble som ny! Tidligere: vifta gikk HELE tiden, samme hva jeg drev med. Nå: vifta er av og til av når jeg bruker PC-en også! Sitter med dualboot, men skal prøve vis jeg får sjansen. Sett opp strømstyring. Hvordan? Hakke funni noe av GUI som virker og jeg har ikke peiling på kommandolinja(lærte meg nettop å mounte og skrive .iso filer). Endret 20. november 2008 av del_diablo Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Her er en guide. Men tror jeg bare instalerte fancontrol (sudo apt-get install fancontrol). Kan da trykke på CPUsensoren på menylinja for å stille hastighet. Sitter på skolen på windowsmaskin, så får ikke sett om dette stemmer nå * Edit- Ahh.. Debian ja. Jeg gjorde dette i ubuntu... Endret 21. november 2008 av KeYhOle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå