Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Heisann, var veldig mye syk siste delen av 3. klasse på videregående og fikk derfor ikke standpunkt i tre fag, iom. at mange prøver etc. var i sykdomsperioden min. Dette gjelder da historie, gym og biologi. Hvis jeg skal få sekundærvitnemål, kan jeg da bare "ta opp" disse fagene eller må jeg ta 3. klasse om igjen? Og hva med gym, man kan jo ikke "ta opp" gym? Noen som kan belyse meg? Er rimelig lost Takker på forhånd Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror du kan ta de fagene som privatist ja. Bare ta kontakt med den skolen du ønsker å gjøre det på (Kan være en fordel med sensor som du ikke kjenner fra før?), så gir de deg all info du trenger Lenke til kommentar
StreakingCaddis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Heisann, var veldig mye syk siste delen av 3. klasse på videregående og fikk derfor ikke standpunkt i tre fag, iom. at mange prøver etc. var i sykdomsperioden min. Dette gjelder da historie, gym og biologi. Hvis jeg skal få sekundærvitnemål, kan jeg da bare "ta opp" disse fagene eller må jeg ta 3. klasse om igjen? Og hva med gym, man kan jo ikke "ta opp" gym? Noen som kan belyse meg? Er rimelig lost Takker på forhånd Hei. Slik kan skje det beste. Fagene du ikke fikk standpunkt i, er det bare å ta opp igjen på nytt. Om du føler du trenger undervisning, har privatgymnasene teoretisk gymundervisning. Om du er tilstrekkelig belest, er det bare å melde seg opp i eksamen på privatistweb.no. Når eksamenene forhåpentlig er bestått, ringer du privatistkontoret og får de til å komponere et fullstendig vitnemål. Alle fag kan tas opp. Men det er ikke sikkert at studieretningsfaget du hadde på offentlig videregående tilbys av det private gymnaset du evt. måtte velge. Men de har en haug andre studieretningsfag. Lykke til! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå