Pangaea Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har laget en database for fotball-lag, med lag, kamper, spillere osv. Jeg prøver så å lage et skjema i Visual Studio der jeg får fram fx: øverst informasjon om kampen, og under vil jeg ha en linje for hver spiller som spilte i kampen, der jeg kan endre informasjon underveis (fx antall mål scort osv). Jeg er ny med Visual Studio, men får ikke dette her til. Så derfor veldig flott hvis noen kloke hoder kan hjelpe meg Ideelt sett vil jeg ikke bruke DataGridView ettersom jeg vil at det skal se ut som om det følger naturlig, og ikke se ut som et Excel-vindu. Det sagt, så har jeg lagt til som datagridview. Da får jeg i det minste noe fram uten feilkode. Men jeg får ikke laget til combobox der jeg kan velge noe fra dem. Hvordan gjør jeg dette? Jeg har lagt inn rett informasjon i "Data" (DataPropertyName, DataSource etc). Det gjør at en combobox kommer fram i skjemaet i datagridview, men ingenting skjer når jeg klikker på den (får ikke fram no dropdown liste). Hvordan gjør jeg dette? Håper på hjelp for jeg står bom fast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå