Zarcaz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 topic sier det meste. det jeg lurer på er om det fins et program som er en "Ordbok" fra norsk bokmål til ny norsk. at du kan oversette begge veier egentlig. som en kan instalere og bruke. Takk for seriøse svar =) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du kan ikkje berre bruke internett da? ^^, Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Du kan ikkje berre bruke internett da? ^^, joa så klart, men skulle gjerne hatt et program også. hender seg jeg driver på en pc uten internett. =( Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Okay, I see. så du vet ikke om noen? jeg bruker denne da jeg har muligheten denne er ganske fin Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er en del elever på skolen som bruker et program som heter NYNO. Oversetter hele tekster til perfekt nynorsk. Prosessen tar dog 10-15 min tror jeg. Hehe er blitt så utbredt at skolen kommer med tiltak for å hindre bruk av det hehe Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Er en del elever på skolen som bruker et program som heter NYNO. Oversetter hele tekster til perfekt nynorsk. Prosessen tar dog 10-15 min tror jeg. Hehe er blitt så utbredt at skolen kommer med tiltak for å hindre bruk av det hehe oversetter den enkelte ord også? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hmm det er jeg ikke så du. Men hvis den kan oversette en hel tekst, så burde den også kunne å oversette enkeltord. Så jeg ser ikke ifra at den går ann ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå