gamerman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei Jeg har lest testen til amobil samt en erfaring i prisguiden. Hvordan er denne telefonen egentlig? Jeg skulle på elkjøp å teste den nå men de hadde den vist ikke slik som de sa de hadde. Men uansett, hvordan er menyene og responstid samt hvor rask er den? Liker alt med den egentlig, er bare bekymret for hvor kjapp den er... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hva forventer du vi skal komme med som ikke står i testen? Se videoer på youtube, og gjør opp en mening. Mobilen er ikke treg ihvertfall, det ville stått klart i testen Endret 19. november 2008 av ksvens1 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hva forventer du vi skal komme med som ikke står i testen? Se videoer på youtube, og gjør opp en mening. Mobilen er ikke treg ihvertfall, det ville stått klart i testen Ser alltid på youtube før jeg spør her Strengt tatt var det ikke mange bra videoer der denne gangen. Endret 19. november 2008 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå