Programvare Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg skal ut på en hytte til helgen med en gruppe folk. Alt fra 10-åringer til 40-åringer. Det regnes å være litt avslappet stemning. Prate, spille kort og se på peisen... Jeg tar som vanlig med iPod og noen små høyttalere så vi kan nyte litt musikk. Derfor tenkte jeg det kunne være kjekt å finne noe passende musikk til en slik setting. De som foreslår metall og russetrance kan legge seg. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Green Day - When september Ends Snow patrol - Run Five for Fighting - World Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Helt kurante forslag. Jeg tenkte mer på noen bestemte artister eller album. Tom Waits var en slager for noen på forrige tur. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Damnation albumet fra Opeth gjør susen Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) The Beatles, Barclay James Harvest, og The Shins, trur eg sjølv eg hadde gått for. Endret 19. november 2008 av xersess Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Louis Armstrong eller Bob Dylan Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis du vil ha noe rolig så kan jo Ulver - Shadows of the sun være noe. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjem sjølvsagt litt ann på musikksmaken til dei som skal være til stede. Radiohead og Bob Marley trur eg sjølv hadde vore kult til anledningen: på hytta med familien. Og dei sist-nevnte Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Damnation albumet fra Opeth gjør susen Selvsagt. Det elsker jeg. Skal huske på. The Beatles, Barclay James & Harvest, og The Shins, trur eg sjølv eg hadde gått for. Bra forslag. Skal sjekke ut samtlige. Louis Armstrong eller Bob Dylan Har Dylan. Armstrong må sjekkes ut. Hvis du vil ha noe rolig så kan jo Ulver - Shadows of the sun være noe. Blir nesten litt for "trist/skummelt" og "sakralt" mener nå jeg. Har hørt flere som har sagt dette. Kjem sjølvsagt litt ann på musikksmaken til dei som skal være til stede. Radiohead og Bob Marley trur eg sjølv hadde vore kult til anledningen: på hytta med familien. Og dei sist-nevnte Det er ikke familien, men Marley er god som gull. Radiohead er skrevet ned! Endret 19. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg foreslår hele "Dire Straits - Brothers in arms"-albumet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det har jeg liggende L4r5. Skriver ned alle gode forslag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Blackfield - Blackfield eller kanskje noe av Rainbow eller Queen. Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Crash Test Dummies - Mmm mmm mmm Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og sjølvsagt Pink Floyd, deilig musikk (no shit). The Dark Side Of The Moon er eit album som dei fleste kjem til å like, og gjerne like i frå før. Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 The Police Toto Phil Collins Fountains of Wayne Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tom Waits var en slager for noen på forrige tur. Det var han jeg hadde tenkt å foreslå da jeg sa denne tråden. Noen av de roligere albumene/sangene hans er nærmest synonymt med slappe helgekvelder foran peisen, ihvertfall for meg ... Det er mange gode forslag her fra før. Jeg kunne foreslått enkeltsanger, men det virker som du helst vil ha artister eller album? Kunne Van Morrison vært noe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Pink Floyd for alle penga' Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Neil Young 1 Up ...og God Is an Astronaut med All is Violent, All is Bright er veldig avslappende musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå