Gå til innhold

Hyttemusikk. Slappe av på kvelden.


Programvare

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut på en hytte til helgen med en gruppe folk. Alt fra 10-åringer til 40-åringer. Det regnes å være litt avslappet stemning. Prate, spille kort og se på peisen... Jeg tar som vanlig med iPod og noen små høyttalere så vi kan nyte litt musikk. Derfor tenkte jeg det kunne være kjekt å finne noe passende musikk til en slik setting.

 

De som foreslår metall og russetrance kan legge seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damnation albumet fra Opeth gjør susen ;)

 

Selvsagt. Det elsker jeg. Skal huske på.

 

The Beatles, Barclay James & Harvest, og The Shins, trur eg sjølv eg hadde gått for.

 

Bra forslag. Skal sjekke ut samtlige.

 

Louis Armstrong eller Bob Dylan

 

Har Dylan. Armstrong må sjekkes ut.

 

Hvis du vil ha noe rolig så kan jo Ulver - Shadows of the sun være noe.

 

Blir nesten litt for "trist/skummelt" og "sakralt" mener nå jeg. Har hørt flere som har sagt dette.

 

Kjem sjølvsagt litt ann på musikksmaken til dei som skal være til stede. Radiohead og Bob Marley trur eg sjølv hadde vore kult til anledningen: på hytta med familien. Og dei sist-nevnte :)

 

Det er ikke familien, men Marley er god som gull. Radiohead er skrevet ned!

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Tom Waits var en slager for noen på forrige tur.

Det var han jeg hadde tenkt å foreslå da jeg sa denne tråden. Noen av de roligere albumene/sangene hans er nærmest synonymt med slappe helgekvelder foran peisen, ihvertfall for meg ...

 

Det er mange gode forslag her fra før. Jeg kunne foreslått enkeltsanger, men det virker som du helst vil ha artister eller album?

 

Kunne Van Morrison vært noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...