sttrons Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Her er et bilde av den folke tomme stasjonen i kr.sand by en kald ettermiddag himmelen er en smule utbrent :S håndholdt med folk håndholdt uten folk. er en del støy grunnet høy iso Endret 24. november 2008 av sttrons Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du er inne på noe, men jeg synes bildet blir litt kjedelig. Det blir litt forstyrrende (for min del) at du står så mye nærmere høyre benkerad enn den til venstre. Dvs at du har så forskjellig vinkel på de to radene i forhold til ståstedet. Du kunne muligens ha snudd deg lenger mot høyre, eventuelt gått lenger til venstre og snudd deg. Fargene er fine, og med litt mer action eller litt annen komposisjon kunne dette bildet ha blitt riktig så fint. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 takker, er fori der hverdag, så er nok noe som kommer som en versjon nr2, etter litt kritikk. tror det var et skilt som hindret meg i å få alt 100% symetrisk med benkene, samt at bussen gikk snart, så rakk ikke prøve mere. Har tenkt på ideen å ta bildet litt mere på kveldstid, med noen folk som går rundt, blir sånn uskarpe skikkelser, hadde det funket tro?? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det kunne ha fungert veldig bra, vil jeg tro. I tillegg er vel lysene der på etter mørkets frembrudd, noe som kanskje kan gjøre seg godt i en versjon 2. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Komposisjon fungerer bra. Men jeg ville utvilsomt lysnet det en god del i nedre del av bildet. På min skjerm, som forøvrig er for lys, er det nesten bare grå-blått nederst. For å eksemplifisere, dersom du hadde dette bildet på trykk i en avis som trykkes litt dårlig ville det bare vært grått i nedre del av bildet, uten detaljer. Ikke at det nødvendigvis er så relevant, det er bare et ytterpunkt. Men jeg tror bildet vil tjene på å lysnes litt. Fin tomhet, fin stemning, men trenger mer lys nede i bildet. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 prøvde å lysse det litt opp på asfaltene nede, og mørkne den utbrente himmelen litt, men fikk det ikke noe greit til, ble bare rot. men kommer til å ta en del bilder til av stedet. kommer sikkert til å ta en foto dag i kr.sand med stativ snart. nå har jeg det bare med fra jobb Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Sånn, har vært å prøvd ut noen av ideene som har kommet opp her. eneste som er synd, er at jeg ikke har hatt med stativ, så har kompansert med høyere iso. iso 1600. så derfor en del støy. kom med kritikk på de 2 nye, og hvilket som er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå