sttrons Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Bildet er av arkivet i kr.sand by. litt utbrent i skyene vet jeg om, men ellers er det bare å komme med kritikk på alt i hop Endret 19. november 2008 av sttrons Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det hadde kanskje vært en ide å fortelle litt om arkivet. Regner med å ha linket til riktig side. I et forsøk på å ta et dramatisk bilde av bygget har du gått litt langt. Det blir litt mye, i og med at bildet både er litt for mørkt og har utbrente områder. Men det er et utrolig spennende bygg som du ikke bør slutte å ta bilder av. Endret 19. november 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 linken er til riktig side ja. bildet ble mørkere i det jeg lastet det opp :S ser ut som om jeg fant problemet. skrudde på proof color og windows rgb som referanse. så ble fargene sånn som de er her, så kommer en ny versjon om ikke for lenge Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så vidt jeg kan se så langt er bildet noe uskarpt, støyete og feileksponert - er spent på å se den "riktige" utgaven. Tror dette bildet kanskje hadde fungert litt bedre som HDR. Det er ganske stort dynamisk omfang i dette motivet. Spennende location du har der, forresten. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 bildet er oppdatert til den utgaven som jeg mente å legge ut. får ikke gjort noe med støyen og uskarpheten, ei heller eksponeringa. men motivet stikker ikke av, så kommer flere muligheter. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Arkivet ja. Der har jeg vært noen ganger på omvisning med skolen . Må kanskje prøve å ta et bilde av det når jeg kommer hjem til jul.. hehe. Er nok mange spennende/historiske motiver inni også, men kanskje ikke så populært å ta bilder der inne.. Er det åpent for privatpersoner forresten? husker ikke jeg Som allerede folk har sagt, spennende motiv, bare å fortsette å prøve å få til en enda bedre gjennomføring . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå