JFM Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei. Har begynt å spille dette fantastiske spillet, Left 4 Dead. Men når det kommer masse zombier så kommer jeg ofte ned i 20-30 fps. Men ligger ellers på rundt 130fps Kjører spillet på full grafikk, 1680x1050. Men med vsync av. Hardware: Hovedkort: Asus P5E CPU: Intel Core 2 Duo E8400 Minne/ram: 2 x OCZ DDR2-1000 4096 = 8GB Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870 I tillegg bruker jeg denne configen: // # ___ // # <_*_> // # (o o) //<=------8---(_)--Ooo-----=> //<=--------Net&fps--------=> //<=-----------------------=> rate "25000" net_graph "1" net_graphpos "2" net_maxfragments "1280" cl_resend "6" cl_cmdrate "101" cl_updaterate "101" cl_allowdownload "0" cl_allowupload "0" cl_smooth "1" cl_smoothtime "0.1" cl_lagcompensation "1" cl_lagcomp_errorcheck "0" cl_interpolate "1" cl_interp_ratio "1" cl_interp_all "0" cl_predictweapons "1" cl_timeout "30" cl_pred_optimize "2" // ()_() // (o o) //<=-----ooO-->o<--Ooo-----=> //<=---------Mouse---------=> //<=-----------------------=> sensitivity "2" // |"| // _|_|_ // (o o) //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=--------Console--------=> //<=-----------------------=> con_enable "1" "bind""/""toggleconsole" "bind""\""toggleconsole" // | // |.===. // {}o o{} //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=---------Sound---------=> //<=-----------------------=> volume "0.3" cl_downloadfilter "nosounds" // ()_() // (o o) //<=-----ooO-->o<--Ooo-----=> //<=---------Mouse---------=> //<=-----------------------=> // ___ // /\#/\ // /(o o)\ //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=-------Keyboard--------=> //<=-----------------------=> bind "ESCAPE" "cancelselect" bind "MOUSE5" "lastinv" bind "SHIFT" "+duck" // ,,,,, // /(o o)\ //<=-----ooO--(_)--Ooo-----=> //<=------Screenshots------=> //<=-----------------------=> jpeg_quality "100" bind "F5" jpeg Så, hvorfor tror dere jeg får sånn fps drop når det kommer mange zombier? Endret 19. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 skru ned settings... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Men jeg har jo god nok maskin for å kjøre det på full... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har lik prosessor som deg, Asus P5Q-E hovedkort og radeon HD 4850 skjermkort, dvs du er vel hakket over meg. Har aldri merket en eneste slowdown og kjører samme oppløsning på 22" widescreen. Har dog ikke maks antialiasing men hakket under. Kanskje noe med dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ingen tvil om at du kan kjøre alt av spillet på fullt. Rart problem. Har du oppdatert til alle de siste driverne til skjermkortet og hovedkortet ditt? Kanskje du også kan slå av multicore i video options også. Endret 19. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Har nyeste skjermkort driver. Men er usikker på HK. Endret 19. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har akkurat samme problem. Det er ikke noe med hw å gjøre. Siden noen ganger kjører du den helt perfekt uten lagg. Men plutselig av ingen grunn oppstår det en forferdlig lagg med kanskje 6 fps. Hva i huleste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå