Gå til innhold

Counterstrike fps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ligger stabilt på 60, så er det antagelig en "sperre" satt til max 60 FPS. Nå kan jeg både lite om CS og FPS, men hvis jeg ikke husker feil så er det en kommado som heter fpsmax eller maxfps i Half-Life konsollen. Skriv f.eks. "max" i den og trykk tab. Om ikke det dukker opp noe "maxfps" eller "fpsmax" (kan være med noe underlinje eller noe), så prøvd "fps" og tab. Sett verdien til det du vil ha den til å være.

Nei, huff dette var rotete skrevet. Håper du forstår.

Men hvorfor egentlig? :roll:

Lenke til kommentar

unasett om fps_max ikke er 100 så skal man få mer enn 60 fps, defult verdien til fps_max er 72

Derfor kan man med rimelig sikkerhet si at han må enten slå av vsync eller legge inn en refrashrate fix i og med at han med den maskinvaren lett skal klare 100fps uansett drivere (NESTEN)

MEN står fps_max på default får du jo ikke mer en 72 uten å stille den opp :wink:

Lenke til kommentar

personlig bruker jeg nvrefreshratefix, der bestemmer du hvilken frekvens skjermen din skal kjøre på under de oppløsningene du selv bestemmer. slik at jeg satte skjermen min til å kjøre på 100Hz i 800*600, og harsamme oppløsning i cs. Slik får ihvertfall jeg 100fps. Trenger ikke å tukle med vsync eller.no da.

Men det er bare min måte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...