andvik Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg lurer på hvordan man kan endre foreldre kontrollen.. Åltså hvis du skal sende en melding så trenger man godkjenning av foreldre mailen og passordet... er det noen som vet helt sikkert hvor man endre mailen.... PS: jeg vil bare bruke MIN mail istedenfor den andre jeg har Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Spør foreldrene dine om de kan fjerne foreldrekontroll? Lenke til kommentar
andvik Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Spør foreldrene dine om de kan fjerne foreldrekontroll? Tingen e jo om kor hen man fjerner den???? men det e ikke foreldrene mine sin mail....en kompis sin.... Lenke til kommentar
Mathjoh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare drit i foreldrene dine og bruk en live-ID som er registrert over 18 år. Det er bare å lage en selv. Smartest så klart er det jo å bare droppe det å si at man er under 18 fra starten av og utgi seg for å være over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå