unundindur Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei. Jeg er i Kina for tiden, og har fått ett svært plagsomt problem. For noen dager siden fikk jeg plutselig opp "unable to open. message format not supported" når jeg prøvde å åpne helt vanlige meldinger. Det er ikke noen logikk i dette, ettersom noen meldinger kommer gjennom mens andre ikke gjør det. Jeg har sett meldingene som er sendt, og noen av dem har verken smilefjes eller andre tenklige problematiske ting i seg. Så langt har dette skjedd med 8 meldinger, som er circa halvparten av dem jeg har mottatt de to siste dagene. Jeg skiftet sim-kort for ikke så lenge siden, men tviler på at det er problemet ettersom det har virket strålende i en måned nå. Min telefon er en Nokia N82. Jeg har ellers søkt på nettet uten hell, da alle treff ender opp på Nokia developer forum, hvor de diskuterer noe som ikke ser ut til å være relatert. Takker for alle svar og mulige løsninger, for dette er usansynlig plagsomt og for meg merkelig. Lenke til kommentar
cama77 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I have EXACTLY the same problem: My Nokia N82 suddenly started with this message "Unable to open. Message format not supported" in beginning of December 2008 - product bought January 2008. I send it in for repair 3 times now, with them updating the software and latest i got i back yesterday, after paying 800RMB for Nokia to install a completely new board in the phone - still the same result; got "Unable to open. Message format not supported" today!! This is frustrating to say it mildly - I'm PISSED!! I also live in China/Beijing, and the local Nokia people took the usual "we know nothing" attitude - I then wrote on Nokia's homepage and got a friendly call, whereafter I send it in and paid for new hardware, but with no result, still same problem. If you have a solution, PLEASE tell me, as I don't know what to do. My phone is Chinese N82, and most of my messages received are English language. Carsten/Beijing Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 I have EXACTLY the same problem: My Nokia N82 suddenly started with this message "Unable to open. Message format not supported" in beginning of December 2008 - product bought January 2008. I send it in for repair 3 times now, with them updating the software and latest i got i back yesterday, after paying 800RMB for Nokia to install a completely new board in the phone - still the same result; got "Unable to open. Message format not supported" today!!This is frustrating to say it mildly - I'm PISSED!! I also live in China/Beijing, and the local Nokia people took the usual "we know nothing" attitude - I then wrote on Nokia's homepage and got a friendly call, whereafter I send it in and paid for new hardware, but with no result, still same problem. If you have a solution, PLEASE tell me, as I don't know what to do. My phone is Chinese N82, and most of my messages received are English language. Carsten/Beijing Interresting. I get a feeling it must be a Beijing problem them, since you also live here. My problem seems to have faded away by itself now... Have you had the same experience? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå