CebteR Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei. Er 15 år gammel, 170 cm høy og veier 68kg. Jeg trener mye mage(crunch, planke osv) og har en veldig sterk mage. problemet er at den syns ikke fordi det er for mye fett på magen. Er ikke feit, men ikke tynn rundt magen heller. Styrketrening hjelper meg ikke å bli kvitt fettet rundt magen. Jeg bruker trenongstudio to dager i uken, så jeg har tilgang til de fleste apparater. jeg lurer da på om noen hadde noen gode tips for å bli kvitt fettet rundt magen så absa blir litt mer synlig. kosthold? treningsmåter? kaloriunderskudd? Hva slags mat bør jeg få i meg? Takker meget for svar Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 kcal underskudd og cardio trening Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Punktforbrenning= Ganske vanskelig. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Var nok det jeg tenke meg som svar. Men er en nybegynner og kcal underskudd og cardio trening forteller meg lite. Kan du da kanskje fortelle meg litt mer om kcal underskudd og cardio trening? Hvor mange kcals og hva slags cardio trening. Som sagt er vedig ny innen dette og trenger da veiledning for jeg ville ikke trene gærent ^^ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 legg deg rundt 3-500 kcal under ditt daglige behov, samme åssen cardio trening egentlig, sykling, løping, etc.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Var nok det jeg tenke meg som svar. Men er en nybegynner og kcal underskudd og cardio trening forteller meg lite. Kan du da kanskje fortelle meg litt mer om kcal underskudd og cardio trening? Hvor mange kcals og hva slags cardio trening. Som sagt er vedig ny innen dette og trenger da veiledning for jeg ville ikke trene gærent ^^ http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=74 Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Okei, i get it. Driver litt smått med roing. Hvilket kosthold bør jeg holde? (føler det er et viktig punkt) Når på døgnet er det viktig med karbohydrater og proteiner? Hvor ofte bør jeg løpe, med tanke på at musklene får hvilt pga. styrketrening på studio. Setter virkelig pris på at du kanskje kunne kommet med tips på forskjellig mat(kanskje også mengden inntak per måltid), for som sagt jeg veldig ny innen dette og rikitg trening for meg er vikig, og kostholdet er utrolig viktig når det kommer til vektreduksjon. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kostholdet bør bestå av 2-3gram proteiner per kg kroppsvekt. 20-30% av kcalinntaket skal komme fra fett, resten kan være hva som helst. Når på døgnet er bare TULL! Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hvis det er 2-3g (la oss si 2,5g) proteiner per kg kroppsvekt, blir det da 1750 gram protein. (min vekt ca 70kg) Er ikke det en del? Og når på døgnet må vel ha noe å si? Er vel lite smart å spise fet mat om kvelden? Jeg snakker bare fra egen tanker så correct me if I'm wrong. EDIT: ha ha, ganget med 25^^ ikke 2,5 XD Endret 19. november 2008 av cebter Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Veit ikke helt hvordan du fikk til over 1 kg, men jeg fikk 175, ved å gange 2.5 med 70. Man blir ikke feit av fet mat, det er kcal inn mot kcal ut som teller. Om du spiser fet mat hele dagen, men likevell bare får nok til forbrenningen din så er det samme hvor maten kommer fra. Bare spis som jeg har skrivd lengre opp her. Går du ikke ned trapper du ned på karbohydrater, fett og proteiner skal alltid være samme mengde. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Okei, takker så meget Når jeg en gang er kommet så langt at jeg ikke skal "slanke" meg. Hva skal jeg da gøre? Holde det balansert med kalorier inn og kalorier ut? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jepp Da skal du holde deg på et nivå som du verken går ned eller opp i vekt. Går du noen av veiene, så stiller du på karbohydratene. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Okei den er grei. Jeg har drevet mye styrke nå i det siste, men skal få bort litt fett så tenkte løping og kosthold er en grei måte å gjøre det på Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jo tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå