Birdielòl Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei:) Igår fikk jeg meg en ny pc (jippi) Og han mannen sa jeg måtte kjøpe nettverkskort. Alle netterverkskort funker på alle pcer ikke sant? eller er det noen spessielle for den typen? Vi har en annen pc fra før men den jeg har fått ligger i rommet Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Han "mannen" har bare delvis rett. Skal du ha trådløs, så må du ha nytt nettverkskort. Er du koblet til med kabel trenger du ikke, nettverkskort er allerede integrert i HK. Lenke til kommentar
Birdielòl Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg veit at jeg må ha nettverkskort.. men er det samme hvilken jeg kjøper? Fins det kabler som er 15 meter lange? Endret 19. november 2008 av Birdielòl Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er det en stasjonær maskin kan du bruke PCI-kort som dette. Link til kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå