Snorre123 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er en stund siden jeg har holdt på med dos, og har begynt å glemme noen triks, som jeg mener å ha kunnet før... Når en skriver 'Copy x: y:' så kopieres alt på partisjon x til partisjon y, men da får man ikke med undermapper (subdirectories) og filer i undermapper. Er det noen som husker en kommando for å kopiere alt? Det er viktig at alle filer blir kopiert, både gjemte og skrivebeskyttede. Takker for svar. Lenke til kommentar
jorank Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 vel...xcopy skal ta seg av kataloger iallfall...du kan jo teste for å se om den tar med seg skjulte filer, men skulle tro det iallfall... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 xcopy/h kopierer skjulte filer Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Prøvde med xcopy, men virket ikke som om den tok med seg subdirectories... Lenke til kommentar
CD Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Fra en disk (partisjon) til en annen, bruker du heller Diskcopy. Vær nå sikker på at det er samme filsystem ellers vil discopy også formatere mål disken Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 bruk xcopy /T /E kilde mål for å kopiere alle filer i 'kilde' samt undermapper (også tomme) til mål. xcopy /? gir deg flere alternativer. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 xcopy x:*.* y: Trodde d burde holde! /*-H2H Lenke til kommentar
jorank Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 sjekket med windows.no.... skriver du "xcopy kilde mål /e /h" skal det funke... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 sjekket med windows.no....skriver du "xcopy kilde mål /e /h" skal det funke... Fant ut det. Jeg skrev xcopy/e/h kilde mål, gikk greit. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
geirwh Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 For å kopiere i DOS skriv: xcopy x: y: /e/s/v hvis du er i windows9x command: xcopy32 x: y: /e/s/v/h/c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå