RampeX Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei! Går det ann å kjøpe foreksempel bare trommesett til GHWT? hadde vært litt dumt å kjøpe den store pakka hvis jeg foreksempel bare vil ha gitar og mikrofon. Endret 19. november 2008 av PaxeR Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bumper denne. Jeg har 2x GH gitarer, så det ville vær unødvendig å kjøpe flere (Disse 2 kan vel også brukes som gitar/bass i GHWT regner jeg med?) - i denne sammenheng så ønsker jeg å kjøpe kun trommer og spill. Noen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Slenger meg også på denne, har tenkt til å skaffe meg GH_WT, men har ikke lyst på gitaren og micen og alt det der, bare trommene. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Til Rock Band selges jo trommene separat, så regner med at det er det samme til Guitar Hero. Lenke til kommentar
Mathjoh Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 De pakkene som så langt er lagt ut er kun bundles der gitar alltid er med, men jeg tror det var slik at det skulle komme pakker etter hvert der man kan kjøpe bare trommer, eller bare mikrofon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå