Emancipate Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når jeg skal dra noe v.h.a styreplata sitter det på en måte fast i musa selv etter at jeg har sluttet å holde fingeren nede hvis jeg ikke venter et sekund. Går det an å fikse det så dragning stopper så snart jeg løfter fingeren? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Huk av det markerte alternativet vist under. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Problemet er jo at det er akkurat det jeg har gjort, og likevel må jeg klikke igjen for å slippe det jeg drar (hvis jeg ikke venter ca 1 sekund). Jeg blir totalt drevet fra vettet! I tillegg funker ikke den eksterne musa mi ordentlig. Pila beveger seg rykkvis tregt og raskt uavhenging av hvordan jeg flytter selve musa. Dette er min første mac, og jeg får ikke engang mus/styreflate til å virke skikkelig. Trøst meg! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg koblet til en drawing tablet og den virker søren meg heller ikke riktig. Lenke til kommentar
trallenils Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har irritert meg litt over dette selv. Skal visst være 1s delay etter man slutter å dra pga man skal kunne løfte fingeren hvis man når enden av trackpadden, for så å kunne fortsette å dra igjen etterpå. Har ikke funnet noe løsning på det selv. Man kan eventuelt tappe på nytt når man vil slippe vinduet, i steden for å vente 1s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå