labri Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg kjøpte for ikke så lenge siden kortet "Asus V8460 GeF4600 128MB DDR" hos komplett som demovare. Når jeg nå starter PC'en kommer det bare tre pip - et lengre og to korte - akurat som når jeg ikke har AGP-kort i PC'en i det hele tatt. Jeg har testet med et annet kort, og det gikk helt fint. Det stod ikke noe som helst i manualen ang. pipene, så jeg kan ikke annet enn å tippe at det er et signal om at HK'et ikke finner AGP-kortet. Frustrerende å sitte uten en fungerende PC (Den fungerte tidligere) Pentium 2,4 1 GB DDR RAM Asus P4B533 XP Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Demovare ? da kan d være feil med kortet ditt . Prøv kortet i en annen maskin. Lenke til kommentar
labri Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Har nettopp testet kortet i en annen PC, og det virket ikke i den heller Sender nå mail til [email protected] Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 eg kjøpte det smme kortet og når eg fikk det var det defekt. jeg fikk sendt det i retur og fikk et helt nytt kort i posten det tok bare en uke. :wink: komplett er virkelig gode på retur saker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 eg kjøpte det smme kortet og når eg fikk det var det defekt. jeg fikk sendt det i retur og fikk et helt nytt kort i posten det tok bare en uke. :wink: komplett er virkelig gode på retur saker Det var kanskje labri som fikk gamle kortet ditt Lenke til kommentar
labri Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hehehe.. du sier noe der jarmo. Jeg håper dette går fort og smertefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå