Tazic Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Som jeg skulle sagt det Selv Gorilla er det beste tanking Peten du kan få til nå fordi: Den har 10% mer liv Den har 10% mer Armor Thunderstomb: Abilityen som gir mest threat og det er bare 10 sec cooldown Pet Spec: Charge 1 Great Stamina 3 Blood of the Rhino 2 Avoidance 3 Guard dog 2 Last Stand 1 Taunt 1 viss det er mer igjen så er det opp til deg va du vil bruke dem på. Det er den Peten jeg bruker og jeg er fornøyd av den Endret 26. november 2008 av Tazic Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Som jeg skulle sagt det Selv Gorilla er det beste tanking Peten du kan få til nå fordi:Den har 10% mer liv Den har 10% mer Armor Thunderstomb: Abilityen som gir mest threat og det er bare 10 sec cooldown Pet Spec: Charge 1 Great Stamina 3 Blood of the Rhino 2 Avoidance 3 Guard dog 2 Last Stand 1 Taunt 1 viss det er mer igjen så er det opp til deg va du vil bruke dem på. Det er den Peten jeg bruker og jeg er fornøyd av den Har gorilla nå ja, funker ganske bra, særlig på flere mobs. Husker ikke om jeg har akkurat det spec'et da =P Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ... jeg snakket om en lvl 70 pet akkurat der ... dumme meg skulle legge ut en 80 -.- Jaja alle kan ta feil Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 bear er helt klart best Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 For å være ærlig så har jeg nettopp skiftet igjen, til Vargul Blighthound. Bare for de den ser så barsk ut =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå