TheOats Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lurer på hva folk mener er det beste pet'et å spille solo med? Tror jeg helst vil ha et tanking pet. Å jeg har tenkt å "om'spece" til Marksman, så exotic pets kan jeg ikke bruke (snart). Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er ikke noe særlig god på huntersiden, men vil ikke en Bear vært noe? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Gorillaer har blit ganske så fantastisk faktisk, gode aoe tanks, men jeg bruker min cat til alt mulig uansett. Her er forresten en side du burde ha bookmarka for lengesiden: http://petopia.brashendeavors.net/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://petopia.brashendeavors.net/ That's the answer, right there! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 det er Bear! ingen diskusjon :o Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 skilpadde da? husker det var min trofaste venn gjennom mange lvl:)) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Anbefaler Gorilla... Med sin aoe damage tanker den både en og flere mobs uten problemer, og uten at du må sende petten på vært enkelt target. Sliter ikke med at jeg får agro av multishot, og får heller ikke agro når jeg gjør dps på singel mob, eller grupper med mobs og bruker volley! Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Spawn of Uvuros <3 Beste petten jeg har hatt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det regnes vel som exotic? alle som har den petten som tramper som fy og rister skjermen ute inne i byne burde bli straffepult med en ananas. Det plager! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 skilpadde da? husker det var min trofaste venn gjennom mange lvl:)) Nja, Gorilla høres bedre ut =P Anbefaler Gorilla... Med sin aoe damage tanker den både en og flere mobs uten problemer, og uten at du må sende petten på vært enkelt target. Sliter ikke med at jeg får agro av multishot, og får heller ikke agro når jeg gjør dps på singel mob, eller grupper med mobs og bruker volley! Fett, den høres veldig bra ut, tror jeg må prøve en av dem. Spawn of Uvuros <3 Beste petten jeg har hatt Tror den er exotic :/ Det regnes vel som exotic? alle som har den petten som tramper som fy og rister skjermen ute inne i byne burde bli straffepult med en ananas. Det plager! Tror de har fjernet ristingen, de har ihvertfall det på "The Kurken". Takker for alle svarene! Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spawn of Uvuros er exotic Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Har hatt en sjelden platearmor blå boar siden lvl 17 ;)Trofast som få , eter alt som kan puttes i nasen. Fått mye skryt av den . Nå er grisen 71 og still going strong : La meg presentere ,,, ,, , BULLGRIS !!!!! Endret 21. november 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Om du kan å spille litt tror jeg nok at boar er det "beste" pettet med charge'n sin, men det forutsetter såklart at du bruker hotkeys til charge osv effektivt. Hvis ikke er det vel gorillaen med aoe damage kanskje. Bear tåler nok mest, men det er ikke alt som trengs Selv liker jeg looken og tanken på å ha en cat, så bruker det, er ikke så enorm forskjell sånn sett Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ghostly Spotted frostsaber fra darkshore. Levlet den fra 17-70 p.g.a. looks Lenke til kommentar
worthy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Om du kan å spille litt tror jeg nok at boar er det "beste" pettet med charge'n sin, men det forutsetter såklart at du bruker hotkeys til charge osv effektivt. Hvis ikke er det vel gorillaen med aoe damage kanskje. Bear tåler nok mest, men det er ikke alt som trengs Selv liker jeg looken og tanken på å ha en cat, så bruker det, er ikke så enorm forskjell sånn sett Om du hadde orket å spille litt mer på din hunter ville du funnet ut at alle pets har nå talent points, som gir for eks: charge. Og alle pets er normalized når det kommer til HP/DMG/Armor, så det går bare på hva den er innenfor: altså du har en gruppe som er DPS pets, en gruppe som er bådeog pets og en gruppe som er tanke pets, disse går under navnene: Cunning, Ferocity og Tenacity. Takk og farvel. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Spawn of Uvuros <3 Beste petten jeg har hatt Helt eing, syk damage og mister så og si aldri helse Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Tror nok en slik gorilla er noe for deg. Kanskje prøve å få den hvite (rare) gorillaen fra ungoro? Bruker selv en Orm for øyeblikken , slik blålig med tagger på fra northrend. Det virker som det er noe humbug med den siden den ofte står 10 yards fra moben den skal tanke (og tanker den som vanlig). Men om man skal ha exotic , så ta en devilsaur eller corehound siden de har (via talents) det skillet som healer den 100% av hp og det der andre med chance on attack to heale xx% hp over xx seconds. De holder seg bedre i live enn en tenacity pet for solo vil jeg påstå. Håper dere takler den tekstkuben der Edit: Ble visst ikke så galt likevel Endret 21. november 2008 av frentix Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Har hatt en sjelden platearmor blå boar siden lvl 17 ;)Trofast som få , eter alt som kan puttes i nasen. Fått mye skryt av den .Nå er grisen 71 og still going strong : La meg presentere ,,, ,, , BULLGRIS !!!!! Haha den var tøff Men har allerede valg gorilla =P Ghostly Spotted frostsaber fra darkshore. Levlet den fra 17-70 p.g.a. looks Har en av dem i stallen også Er kule! Tror nok en slik gorilla er noe for deg. Kanskje prøve å få den hvite (rare) gorillaen fra ungoro? Bruker selv en Orm for øyeblikken , slik blålig med tagger på fra northrend. Det virker som det er noe humbug med den siden den ofte står 10 yards fra moben den skal tanke (og tanker den som vanlig). Men om man skal ha exotic , så ta en devilsaur eller corehound siden de har (via talents) det skillet som healer den 100% av hp og det der andre med chance on attack to heale xx% hp over xx seconds. De holder seg bedre i live enn en tenacity pet for solo vil jeg påstå. Håper dere takler den tekstkuben der Edit: Ble visst ikke så galt likevel Kan ikke core hounds komme tilbake til livet igjen også (med fult liv) når de dør? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hmm, nå som det ikke er loyalty eller skills så tror jeg kanskje det er på tide å få ett pet til... hehe Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du kan ved hjelp av "Heart of the phoenix" (tier 4 talent for ferocity pets) gjenopplive pet med full health en gang hvert 10ende minutt:p Selv bruker jeg bare den vakre ghost saberen som jeg har hatt siden level 19. Hun kan slite litt med å holde aggro innimellom, men det funker da bra nok likevel. Gorilladin gjør vel en ganske bra job som tank for flere mobs? Bulletus; Barske boaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå