edgeware Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har hatt pc'en min på reparasjon 2 ganger nå pga defekt hovedkort og skjermkort. Første gang oppdaterte komplett (der jeg kjøpte den fra) driverne, og jeg fikk tilbake en pc som kjørte 50% når jeg idlet og det hakke litt her og litt der når jeg så på video eller spilte.. Nå fikk jeg tilbake pc'en etter andre gang på reparasjon hvor de skiftet hovedkort og skjermkort.. Når jeg åpnet boksen igår så datt det ut flere biter fra pc'en, hele fronten på kabinettet var ødelagt, jeg prøvde allikavel å få igang pc'en og den bråket mer enn før. Nå orker jeg ikke mer, så jeg lurte på om det er mulig å heve dette kjøpet eller hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har hatt pc'en min på reparasjon 2 ganger nå pga defekt hovedkort og skjermkort. Første gang oppdaterte komplett (der jeg kjøpte den fra) driverne, og jeg fikk tilbake en pc som kjørte 50% når jeg idlet og det hakke litt her og litt der når jeg så på video eller spilte.. Nå fikk jeg tilbake pc'en etter andre gang på reparasjon hvor de skiftet hovedkort og skjermkort.. Når jeg åpnet boksen igår så datt det ut flere biter fra pc'en, hele fronten på kabinettet var ødelagt, jeg prøvde allikavel å få igang pc'en og den bråket mer enn før. Nå orker jeg ikke mer, så jeg lurte på om det er mulig å heve dette kjøpet eller hva jeg må gjøre? Hvis SAMME feil var begge gangene kan du heve kjøpet. Altså samme feilsyndrom så har du rett. hvis det ikke er det må du nesten sende den inn på reperasjon igjen Lenke til kommentar
edgeware Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) teknisk sett så var det jo samme feil begge ganger.. hovedkortet var defekt allerede første gangen, og de ville ikke bytte før etter andre gang. Det blir vel å telle som samme feil selvom de ikke gadd å rette på det første gang!? Endret 19. november 2008 av edgeware Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du fikk den tilbake med samme feil så ja det er det;) sålenge det er samme feil 3 gang som de to første gangen kan du have kjøpet;) Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Slik jeg ser det så er det posten som sannssynligvis er synderen, siden det faller ut deler fra kabinettet. Altså ikke komplets skyld. Her må det evt ta en erstatningssak mot posten. kontakt komplett så gir de deg evt veiledning på hvordan du går fram Lenke til kommentar
oevold Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er ikke posten sin skyld evt hvis det var uforsvarlig pakket av komplett. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Slik jeg ser det så er det posten som sannssynligvis er synderen, siden det faller ut deler fra kabinettet. Altså ikke komplets skyld.Her må det evt ta en erstatningssak mot posten. kontakt komplett så gir de deg evt veiledning på hvordan du går fram Komplett er ansvarlig for pakken i kundens øyne så lenge kunde ikke har motatt pakken. Derfor henvender kunde seg til Komplett, og Komplett tar selv saken med posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå