Gå til innhold

Reparasjon for 3 gang... Heve kjøpet?!


edgeware

Anbefalte innlegg

Har hatt pc'en min på reparasjon 2 ganger nå pga defekt hovedkort og skjermkort. Første gang oppdaterte komplett (der jeg kjøpte den fra) driverne, og jeg fikk tilbake en pc som kjørte 50% når jeg idlet og det hakke litt her og litt der når jeg så på video eller spilte.. Nå fikk jeg tilbake pc'en etter andre gang på reparasjon hvor de skiftet hovedkort og skjermkort.. Når jeg åpnet boksen igår så datt det ut flere biter fra pc'en, hele fronten på kabinettet var ødelagt, jeg prøvde allikavel å få igang pc'en og den bråket mer enn før. Nå orker jeg ikke mer, så jeg lurte på om det er mulig å heve dette kjøpet eller hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt pc'en min på reparasjon 2 ganger nå pga defekt hovedkort og skjermkort. Første gang oppdaterte komplett (der jeg kjøpte den fra) driverne, og jeg fikk tilbake en pc som kjørte 50% når jeg idlet og det hakke litt her og litt der når jeg så på video eller spilte.. Nå fikk jeg tilbake pc'en etter andre gang på reparasjon hvor de skiftet hovedkort og skjermkort.. Når jeg åpnet boksen igår så datt det ut flere biter fra pc'en, hele fronten på kabinettet var ødelagt, jeg prøvde allikavel å få igang pc'en og den bråket mer enn før. Nå orker jeg ikke mer, så jeg lurte på om det er mulig å heve dette kjøpet eller hva jeg må gjøre?

 

Hvis SAMME feil var begge gangene kan du heve kjøpet. Altså samme feilsyndrom så har du rett. hvis det ikke er det må du nesten sende den inn på reperasjon igjen

Lenke til kommentar

teknisk sett så var det jo samme feil begge ganger.. hovedkortet var defekt allerede første gangen, og de ville ikke bytte før etter andre gang. Det blir vel å telle som samme feil selvom de ikke gadd å rette på det første gang!?

Endret av edgeware
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er det posten som sannssynligvis er synderen, siden det faller ut deler fra kabinettet. Altså ikke komplets skyld.

Her må det evt ta en erstatningssak mot posten. kontakt komplett så gir de deg evt veiledning på hvordan du går fram

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det så er det posten som sannssynligvis er synderen, siden det faller ut deler fra kabinettet. Altså ikke komplets skyld.

Her må det evt ta en erstatningssak mot posten. kontakt komplett så gir de deg evt veiledning på hvordan du går fram

Komplett er ansvarlig for pakken i kundens øyne så lenge kunde ikke har motatt pakken. Derfor henvender kunde seg til Komplett, og Komplett tar selv saken med posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...