Number10 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde en oppgave på skolen for noen år siden der vi skulle lage en blogg og måtte da bruke mailadresse for å opprette den. Brukte da min gamle hotmail adresse som jeg fortsatt bruker til en del ting. Problemet er at jeg nå for masse mail fra denne blogen, men mailene er sendt med min mailadresse så jeg kan ikke blokkere kontakten eller kaste dem i søpplekassen. Noen som har noen råd til hvordan jeg kan få mailene til å slutte å komme? Takker for alle svar Lenke til kommentar
JimL Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Gå inn og slette bloggen. Lage en regel på det emnefeltet bloggen sender ut mail med. Sikkert masse mer man kan gjøre, akkurat våkna. Lenke til kommentar
Number10 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Gå inn og slette bloggen. Lage en regel på det emnefeltet bloggen sender ut mail med. Sikkert masse mer man kan gjøre, akkurat våkna. Glemte å kirve at jeg ikke kan slette bloggen. Har glemt brukernavnet og passord, og de sender ikke passordet hvis man ikke har brukernavnet itilegg til emailen. Lenke til kommentar
Number10 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Går det ikke an å bare blokkere senderen? Lenke til kommentar
Number10 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Går det ikke an å bare blokkere senderen? Siden mailene kommer fra min mailadresse kan jeg ikke det. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 kontakt de som administrerer siden og fortell om problemet ditt. gi beskjed om at du også ikke vil ha noe epost, hvertfall ikke fra din egen adresse, noe som er ulovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå