EC Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vi tar en nærmere titt på et kabinett fra en ny aktør på kabinettmarkedet. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fint kabinett, og stilrent. Eneste jeg savner er reset-knappen. Ellers så det pent og ryddig ut. Bør ikke bli så altfor dyrt. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Savner også reset-tasten. Nå er hw.no utrolig treigt, så jeg får ikke sjekket, men det var vel ingen bilder med glasset istedetfor grillen? Syntes at det kunne vært kjekt å se på. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Snasent Skal abosolutt vurderes... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Synes det så helt jævli ut jeg (Med mindre det koster 3-400 kroner ). Plastikk-greier rundt HD'ene og 5.25-brønnene, hvite vifte® og visstnok kabelsalat da føler jeg det er direkte stygt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Har dessverre ikke hatt tid til å montere vinduet i kabinettet, men om du søker litt tror jeg du skal finne tester hvor det er gjort. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor gidder dere å teste et kabinett som ikke selges i Norge? (Ikke et eneste resultat i prisguiden på merket). Er det så lite som ellers er verdt å teste? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor gidder dere å teste et kabinett som ikke selges i Norge? (Ikke et eneste resultat i prisguiden på merket). Er det så lite som ellers er verdt å teste? Hvis du leser litt til så står det at produktet har en utgivelsesdato den 12 desember (08) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor da? Første siden, ved hva det er på diverse side antall i testen. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Synes det så helt jævli ut jeg (Med mindre det koster 3-400 kroner ). Plastikk-greier rundt HD'ene og 5.25-brønnene, hvite vifte® og visstnok kabelsalat da føler jeg det er direkte stygt. Liker det stilrene utenfor på kabinettet. Liker ikke vindu og led-lys Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er markedet for annet den htpc og tårn dødt her til lands? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Liker det stilrene utenfor på kabinettet. Liker ikke vindu og led-lys Det gjør ikke jeg heller (Derfor jeg har et Silvy kabinett ). Men stilrent kan man få i et hvilket som helst Lian Li, pluss en Mye bedre innside Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fint review. Håper på flere slike. Et problem det har vært en del av i høst var jo alt for korte, seine, eller lite saklige artikler, men jeg synes dette begynner å ta seg opp igjen nå. Keep it up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå