Eltviken Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det er mange som legger ut 17-50 f.2.8 på bruktmarkedet om dagen og for de som vil sikre seg et billig eksemplar, er vel det lurt å gjøre noe med det nå. Dette er ikke ment som merkedsføring, men som tips! Nybegyndere dette er linsen! Endret 19. november 2008 av riffe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
voffen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Er på utkikk etter dette objektivet til Canon og er innom bruktmarkedet på Finn.no, Akam.no, Foto.no og Fotopia.no nesten daglig men kan ikke si at det er så mange som legger ut dette objektivet... Har du tips om andre bruktmarked der tilgangen er større? Endret 19. november 2008 av voffen Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Er på utkikk etter dette objektivet til Canon og er innom bruktmarkedet på Finn.no, Akam.no, Foto.no og Fotopia.no nesten daglig men kan ikke si at det er så mange som legger ut dette objektivet... Har du tips om andre bruktmarked der tilgangen er større? Joda det er mange som selger men ikke mange som legger ut annonse! Har sendt PM til deg voffen Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Litt usikker på om denne tråden er tvilsom, kryptisk eller mystisk. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Litt usikker på om denne tråden er tvilsom, kryptisk eller mystisk. Regner med at det er lov å gjøre oppmerksom på at en har et produkt liggende som en bruker er ute etter,akkurat som man linker til butikker når noen spør etter noe, her diskuteres jo verken kjøp/salg eller pris . Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er mange som legger ut 17-50 f.2.8 på bruktmarkedet om dagen .... Er på utkikk etter dette objektivet til Canon og er innom bruktmarkedet på Finn.no, Akam.no, Foto.no og Fotopia.no nesten daglig men kan ikke si at det er så mange som legger ut dette objektivet... Har du tips om andre bruktmarked der tilgangen er større? Joda det er mange som selger men ikke mange som legger ut annonse! Litt usikker på om denne tråden er tvilsom, kryptisk eller mystisk. Det ser jo litt merkelig ut, mange som legger ut til salgs, men ikke i annonser. Hvor da? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 En sier det ikke er markedsføring, før i neste innlegg skriver at en har sendt en PM... Det kaller jeg markedsføring Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg selger ikke linsen, har en betjent som vil selge sitt og ser for kjøpere..Voffen var interresert jeg sende PM siden han ikke svarte på min første Pm og det kom fram i inlegget, hele tråden er vel for å fokusere på hvor mange som egentlig kan tenke seg ett 17-50 f.2.8?? Og hvor mange som er på markedet! Nei dette er ikke ment som markedsføring som nemnt tidligere Har et liggende Ja vi er søren meg heldige vi Snekkere`n! Linsa er utrolig bra! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg selger ikke linsen, har en betjent som vil selge sitt og ser for kjøpere..Voffen var interresert jeg sende PM siden han ikke svarte på min første Pm og det kom fram i inlegget, hele tråden er vel for å fokusere på hvor mange som egentlig kan tenke seg ett 17-50 f.2.8?? Og hvor mange som er på markedet! Nei dette er ikke ment som markedsføring som nemnt tidligere Har et liggende Ja vi er søren meg heldige vi Snekkere`n! Linsa er utrolig bra! Jeg var ikke særlig fornøyd med min, uskarp i venstre kant med godt åpen blender, dårlig kontrast og ditto fargegjengivelse - for ikke å snakke om forvrengning. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har et jeg også, vurderer å oppgradere.. Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ...hele tråden er vel for å fokusere på hvor mange som egentlig kan tenke seg ett 17-50 f.2.8?? Og hvor mange som er på markedet! Nei dette er ikke ment som markedsføring som nemnt tidligere Nuvel. Minner om at tråden heter "Mange som har interesse for Tamron 17-50 f.2.8 for tiden er du interresert i et godt kjøp ?" Ikke nok med at det er dårlig norsk, det er også forbannet løgn at dette ikke er markedsføring. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det var da svært som enkelte tar på vei, merkelig at enkelte ikke klarer å tolerere at noen sier de har et objektiv liggende når noen sier de er på utkikk etter et slikt, et eventuelt kjøp/salg vil foregå på PM/mail og ikke her. Jeg ser overhode ikke noe værre i dette enn en som feks spør ang et kamera de er ute etter og det da blir linket til en webbutikk , makan til flisespikking skal en lete lenge etter Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Tar på vei? Plager meg absolutt ikke. Men å si i førstepost at det er mange tilsalgs for så å få et svar om at det ikke er mange tilsalgs og heller ikke har vært det.. Finnes ingen annonser. Så hvordan vet han da at det er mange tilsalgs. Det var bare det jeg lurte på. ---- jeg fjernet et lite banneord, litt dialekt som snek seg med.. Endret 19. november 2008 av pybalto Lenke til kommentar
soldeide Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dette er faktisk et objektiv jeg har sett litt etter også. Er det noen spesielle svakheter jeg bør se etter på et brukt? Hvilken pris kan man forvente? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Som alle objektiver, så kan det være fokus-feil; det er en del variasjoner i produksjonskvalitet. Så det kan alltids være en ide å spørre om hvorfor objektivet selges. Tom Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette er faktisk et objektiv jeg har sett litt etter også. Er det noen spesielle svakheter jeg bør se etter på et brukt? Hvilken pris kan man forvente? Du burde se om det er mye støv inne i objektivet. Mitt har samlet endel støv i løpet av de tre årene jeg har hatt det, men har ikke merket noe på bildekvaliteten, kanskje bortsett fra når jeg får sola rett inn. Det bør være mulig å ta av frontelementet for å fjerne litt støv, men jeg ser at Tamron har lagt på litt lim der så det er mulig det blir litt plundrete. Oppskrift på støvfjerning: Canon EF-S 17-55 f2.8 IS Lenke til kommentar
8086 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ganske klart en salgstråd. Bare norskbruken i seg selv er stengning verdig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ^ Det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå