alfarnes89 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Har hørt veldi lite snakk om det spillet her inne under Sony delen av forumet. Er det noen her inne som har det. Eg har det og det er veldi gøy å kjefte ut ordrer i headsettet! Viss det er noen som har det så er eg veldi keen på en online match! Endret 19. november 2008 av alfarnes89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Testet demoen i natt, og må si det var morro å sjefe litt rundt ja... Dette er noe jeg kunne tenkt meg å spilt mer av, dog syns jeg de kunne tatt med en tutorial med i demoen, for det ble mye gjetting... Noen andre som har prøvd? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sitter med det nå, har bare lånt det av en kompis som nettop kjøpte det så får vel ikke hatt det mer en en dag eller no tenker jeg. Har ikke mic så får ikke testa voice kommandoer men det virker jo fornuftig, ellers tenker jeg at det er en type spill som strengt tatt egner seg bedre på pc enn konsoll, savner også et sikkelig overblikk. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Overblikk det får du ved å riste på kontrollen eller trykke Select. Eg syns det er kjempe bra spill. Grunnen til at det ikkje blei utgitt på pc (enda) er jo pågrunn av Pirat kopiering osv Eg har spillet Endret 26. november 2008 av alfarnes89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå