HLSolbjorg Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fikk nå denne meldingen av en av mine msn kontakter. Dette er vel virus? For meg ser det ut som en tekstfil (TTF, TrueTypeFont?) Trykket seff ikke på godta, men lurer på om det er farlig bare å "ha fått det" i chattevinduet? Tror jo ikke på den meldinga som kommer opp akkurat -.- Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Er ikke farlig og få sånt i msn vinduet nei, det er når du trykker på linken og laster ned noe det er farlig. Noen ganger er det farlig og bare trykke på linken siden viruset blir lastet ned uansett uten at du merker noe. Edit: Så ikke at han sendte deg en fil og ikke en link, men svaret er fortsatt det samme: det er ikke farlig så lenge du ikke trykker "godta" eller "lagre som". Edit2: Du kan be vennen din på msn om og kjøre gjennom denne veildeningen så han kan få fjernet virus, også kan han lage seg en konto også poste loggene i en ny tråd, evt. kan du poste loggene for han viss han ikke gidder og lage seg en konto på forumet også kommer en på forumet her og analyserer loggene og ser om det er noe igjen av viruset Edit3: Glemte og poste link til veiledningen Link! Endret 19. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Joda, det skal ikke være flere av mine kontakter som har virus? :S Har fått flere linker fra kontakten før (en klassekamerat, så er virus), til ******.***msnpictures/hlsolbjorg.html eller no sånt, og *******.***/msnvideos/hlsolbjorg.html eller no sånt... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 be de om og komme på forumet da Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 will do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå