Gå til innhold

XboX LIVE? ny med dette


Mrpain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det koster 500 kr for 12 måneder. Syns det er greit nok med tanke på at Live systemet er meget stabilt og opplever veldig sjeldent problemer. Hadde vi ikke betalt, hadde de kanskje kuttet ned på ansatte og servere/nye servere/ utstyr..

 

Hvis du lurer på ting som dette, så syns jeg du heller skal lese litt på www.xbox.com i steden for å spørre her når det er lite nødvendig.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har tnkt å spare til XboX 360 tidlig neste år, jeg ELSKER å spille Call of Duty MP og tenkte derfor på Start pakke m/Call of Duty 5.

En kompis av meg sier at det koster med XboX Live... er dette sant? veldig kjipt i så fall... slu måte av Microsoft å tjene penger på.

 

de som er ekte gamere kjører xbox 360. xbox live koster litt men er verdt det. de pengene har du sikkert brukt på noe annet tull alikevel. + at kontrolleren til 360 er mye bedre å spille med i forhold til ps3 sin. (hvis du hadde tenkt på ps3 kjøp istedenfor)

Lenke til kommentar

Ikke vær gnien, du betaler heller for kvalitet, enn å prøve å spare inn på å kjøpe noe billigere. Dyre ting er ofte dyrere av en grunn...

 

Og som sagt, kjøp Gold fra nettet. 13 måneder for rundt 300 kr. Det er ikke mye, la vær den ene potetgullposen på tirsdagen og det går i null! (;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...