Mrpain Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, jeg har tnkt å spare til XboX 360 tidlig neste år, jeg ELSKER å spille Call of Duty MP og tenkte derfor på Start pakke m/Call of Duty 5. En kompis av meg sier at det koster med XboX Live... er dette sant? veldig kjipt i så fall... slu måte av Microsoft å tjene penger på. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, det koster 500 kr for 12 måneder. Syns det er greit nok med tanke på at Live systemet er meget stabilt og opplever veldig sjeldent problemer. Hadde vi ikke betalt, hadde de kanskje kuttet ned på ansatte og servere/nye servere/ utstyr.. Hvis du lurer på ting som dette, så syns jeg du heller skal lese litt på www.xbox.com i steden for å spørre her når det er lite nødvendig. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor tråle igjennom ww.xbox.com når han kan få konkrete svar her? Syntes heller ikke det er lite nødvendig å spørre om dette her, det er tross alt et diskusjons forum for nettopp xbox Hadde ikke blitt så mye aktivitet her hvis alle klikket inn på xbox.com hver gang de lurte på noe:) Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjøp PS3 og spill COD5 der hvis du ikke vil betale for online spilling. Å bruke Live er gratis, online spilling koster. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 kjøp live! Det er verdt pengene! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjøp PS3 og spill COD5 der hvis du ikke vil betale for online spilling. Å bruke Live er gratis, online spilling koster. Man kjøpe Xbox 360 Arcade og spille på Xbox Live i 6 år før man kommer opp i samme prisen som en PS3 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis jeg husker riktig skal det komme en X360 Premium + CodWaW bundle på markedet snart... Det hadde jo vært midt i blinken! http://kotaku.com/5068079/europe-gets-a-ni...th-call-of-duty ! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan forresten bare kjøpe koden for gullabon. på interveven, koster deg rundt 300kr for et år, pluss en "bonusmåned", med andre ord :13 måneder. Lenke til kommentar
andvik Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Anbefaler ihvert fall å kjøpe xbox.... kjøp cod 4 å...det er bra.... Xbox live bør du også kjøpe..du får mye for pengene.. denne nye oppdateringen er helt rå(spesielt med GULL fra xbox live) lykke til Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, jeg har tnkt å spare til XboX 360 tidlig neste år, jeg ELSKER å spille Call of Duty MP og tenkte derfor på Start pakke m/Call of Duty 5.En kompis av meg sier at det koster med XboX Live... er dette sant? veldig kjipt i så fall... slu måte av Microsoft å tjene penger på. de som er ekte gamere kjører xbox 360. xbox live koster litt men er verdt det. de pengene har du sikkert brukt på noe annet tull alikevel. + at kontrolleren til 360 er mye bedre å spille med i forhold til ps3 sin. (hvis du hadde tenkt på ps3 kjøp istedenfor) Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke vær gnien, du betaler heller for kvalitet, enn å prøve å spare inn på å kjøpe noe billigere. Dyre ting er ofte dyrere av en grunn... Og som sagt, kjøp Gold fra nettet. 13 måneder for rundt 300 kr. Det er ikke mye, la vær den ene potetgullposen på tirsdagen og det går i null! (; Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 de fleste kjøper vel live gold fra nettet ja, 13 mnd for like under 300kr. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 de fleste kjøper vel live gold fra nettet ja, 13 mnd for like under 300kr. Skal ha XBL gold 12(+1) mnd. membership og leste en plass her for lenge siden om en som solgte billig. Noen som har linken til fyren som selger dem? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html Direktelink til europeiske kortene. Kjapp og trygg handel, anbefales Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Takker og bukker Trykker jeg bare betal på PayPal, så sender han den meg i epost? Hvor får han mailen min fra da til å sende koden? Ser ingen plass å oppgi den.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du har jo en mail knyttet opp mot PayPal? Men ja, det er slik det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå