MaxManus2323 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei. jeg trenger litt hjelp her. Jeg har glemt passordet til BIOS`en min. Hvordan nullstiller jeg dette? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vist det er stasjonær kan du ta ut batteriet og la det stå i ca 5 sec så skal det være borte:) Lenke til kommentar
MaxManus2323 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det var det jeg trodde. Da prøver jeg dette. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vist det er stasjonær kan du ta ut batteriet og la det stå i ca 5 sec så skal det være borte:) Ikke alltid det hjelper å ta ut batteriet når strømmen er koblet til. husk å ta ut strømkabelen. Det finnes også en annen måte, kanskje litt lettere. Skal finnes en jumper på hovedkortet som man flytter på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 På noen må du slå av PCen, flytte en jumper, slå PC på, vente litt, slå PC av, flytte jumper tilbake, og slå den PÅ. Da er BIOS-PW fjernet. Dette er forskjellig, sjekk på nettet for din modell. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 jumpere har det med å være vanskelige å få tak i lettere å ta ut batteriet først å se om dette virker.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om ingen av tipsene over her fungerer, og du har aktivert mulighet for cd-boot, så kan du laste ned ultimate boot cd, dette er gratis Og inneholder div programmer for testing av komponenter, + komplett reset av Bios, har hjulpet meg noen ganger Lenke til kommentar
Previous Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei lurer på hva skal en med passord i bios!any? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå