Gå til innhold

Dette er service det.

Anbefalte innlegg

Det var ikkje slik at gode kunder ikkje skal få god service, men at alle skulle få god service, og selfølgeleg at gode kunder kunne fått litt ekstra.

No er det slik at gode kunder får litt "ekstra" mens vanlige kunder får ingenting.

det var det eg meinte.

mvh

JanEirik

Alle får god sevice, at vanlige kunder ikke får noe er vel sånn det er overalt. Går du i en Radio/tv sjappe og kjøper en cd får du neppe rabatt men skal du ha et tv til 20-30000.- stiller saken seg litt anderledes.

Jeg har selv fått dårlig service fra PSData, så hvordan kan du si at alle får god service?

Jobber du der eller er du eier?

Dine erfaringer med PSData er helt andre enn jeg har hatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ikkje slik at gode kunder ikkje skal få god service, men at alle skulle få god service, og selfølgeleg at gode kunder kunne fått litt ekstra.

No er det slik at gode kunder får litt "ekstra" mens vanlige kunder får ingenting.

det var det eg meinte.

mvh

JanEirik

Alle får god sevice, at vanlige kunder ikke får noe er vel sånn det er overalt. Går du i en Radio/tv sjappe og kjøper en cd får du neppe rabatt men skal du ha et tv til 20-30000.- stiller saken seg litt anderledes.

Jeg har selv fått dårlig service fra PSData, så hvordan kan du si at alle får god service?

Jobber du der eller er du eier?

Dine erfaringer med PSData er helt andre enn jeg har hatt!

Vel ikke vet jeg hva du er misfornøyd med da du kun slenger ut at du har fått dårlig service, og NEI jeg er ikke medeier og jeg jobber ikke der det hadde blitt langt å reise da du vel ser at jeg bor i nordland og yrket er snekker.

Lenke til kommentar

Har selv gode erfaringer, da min Acer AL712 ( :D ) ble forsinket ( to ganger ) sendte jeg en mail, da fikk jeg noen av det mest hyggelige svaret jeg har fått fra en webshop! Utfyldene og seriøst svar på hva som hadde skjedd.. Når man får slik respons, gjør det jo ( nesten ) ikke no å vente litt. Service skal belønnes!

Lenke til kommentar
Servicen man får kommen an på hvilken selger man "treffer på". Jeg har fått både god og dårlig service hos Komplett.

Hadde det ikke vært for manglende utvalg hadde nok flere av mine ordrer havnet hos PSData.

Må få lov til å presisere at jeg aldri har fått dårlig service hos komplett salg, servicen har derimot vert totalt fraverende på rekl/retur

Lenke til kommentar
PsData suger når det gjelder service. Komplett er mye bedre.

Begynner å bli lei av å få nye IBM disker fra PsData som ikke funker.

Å få produkter med feil på har vel ikke noe med service å gjøre?

Selvfølgelig har det det. De vet at det er en produktserie av IBM disker som har veldig mye feil. Da er det dårlig service å gi meg en av de når disken sansynligvis tar kvelden om noen måneder.

Hos komplett så fikk jeg i hvertfall en Seagate disk til slutt. De skjønte at det ikke var noe vits å gi meg en ny disk av den serien hvor flesteparten hadde feil.

Lenke til kommentar
PsData suger når det gjelder service. Komplett er mye bedre.

Begynner å bli lei av å få nye IBM disker fra PsData som ikke funker.

Å få produkter med feil på har vel ikke noe med service å gjøre?

Selvfølgelig har det det. De vet at det er en produktserie av IBM disker som har veldig mye feil. Da er det dårlig service å gi meg en av de når disken sansynligvis tar kvelden om noen måneder.

Hos komplett så fikk jeg i hvertfall en Seagate disk til slutt. De skjønte at det ikke var noe vits å gi meg en ny disk av den serien hvor flesteparten hadde feil.

Dette må jeg si hørtes litt tvilsomt ut at du hadde fått flere disker fra både psdata og komplett og alle var feil på :shrug: så dårlig er de ikke.

Jeg har brukt to ibm disker i en maskin i snart 2 år uten prob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...