Boralis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Min P4 2,8 tok kveld da jeg hadde instalert en minnebrikke som det viste seg å vere feil på, jeg så for meg at dette kunne bli dyrt men heldigvis var den kjøpt hos PsData. Tok kontakt med dem og forklaret saken nå like før stengetid, i morgen tidlig får jeg en 3,06 som forhåndserstatning og den vil vere her på lørdag. Atter en gang har PsData vist sunn fornuft og forståelse for å sette kunden først, gid det hadde vert sånn hos alle. Vet iallefall hvor mine varer blir kjøpt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Da adder jeg faen meg PSData i listen min over butikker jeg må huske å handle på Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 det var da en helt utrolig service da at de tør Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vel, jeg ser som regel hos psdata hver gang jeg skal handle noe, dessverre er ikke utvalget noe særlig :-? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Yup, spesiellt på hovedkort og minne kunne psdata vært bedre. :-? Tror nok at de kunne fått enda flere kunder viss de hadde kunne fixet på dette, og utvida varevalget sitt litt. :wink: -Servicen deres må kunne sies å være noe av den beste jeg har opplevd hos norske pcsjapper Lenke til kommentar
MVH Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det er ikke alle som får like god service fra PSData. Det ser ut at du får ofte mye bedre service enn mange andre. De vet at du er "aktivt" med på Hardware.no og derfor yter mye ekstra for deg!!!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Men som denne tråden antyder.. det er mye mer enn utvalg som er viktig ved netthandel. PSdata overrasker stadig positivt mht kundebehandling. La oss ta itbutikken som motsetning... De er svært billige/billigst, men kan finne på å bruke 45dager+ på en retur med åpenbare produksjonsfeil (ibm 75GXP hdd) Nå i det siste har jeg sett overraskende positive poster ang komplett som er norges dessidert største hardwaresjappe. Det er positivt. Både størst og best er en svært vanskelig kombinasjon! DrE Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 det var da en helt utrolig service daat de tør Hvorfor skulle de ikke det , dette viser jo at de tar kunden på alvor og gir litt ekstra. Jeg handler for mange tusen pr år hos forskjellige webshopper men maken til den service jeg har fått hos PsData skal du lete lenge etter, derfor blir det også mindre og mindre handling andre steder, det blir å begrense seg til det som ikke PsData kan skaffe. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 det kan jo ha noko med kor mykje ein handler, ein som handler fast og for større summer kan nok oppleve bedre service enn kva ein som har "berre" handla for 500,- ein gong. Ikkje at det skal vere sånn, men det er diverre ofte slik. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Det er ikke alle som får like god service fra PSData. Det ser ut at du får ofte mye bedre service enn mange andre. De vet at du er "aktivt" med på Hardware.no og derfor yter mye ekstra for deg!!!! Det vet jo bla Komplett også, har desverre veldig dårlig erfaring derfra så jeg tror ikke det er årsaken. Jankee 77 antydet at "faste kunder desverre fikk bedre service" dette må jeg si meg uenig i , men at "faste" kunder som legger igjen en god slump penger får litt rabatt i ny og ne synest jeg ikke er mer en rett og rimelig for sånn er det jo overalt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 det var da en helt utrolig service daat de tør Hvorfor skulle de ikke det , dette viser jo at de tar kunden på alvor og gir litt ekstra. Jeg handler for mange tusen pr år hos forskjellige webshopper men maken til den service jeg har fått hos PsData skal du lete lenge etter, derfor blir det også mindre og mindre handling andre steder, det blir å begrense seg til det som ikke PsData kan skaffe. tenk deg om de skal gjøre det med alle som kjøper ting fra dem og sender i retur Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det var ikkje slik at gode kunder ikkje skal få god service, men at alle skulle få god service, og selfølgeleg at gode kunder kunne fått litt ekstra. No er det slik at gode kunder får litt "ekstra" mens vanlige kunder får ingenting. det var det eg meinte. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Det var ikkje slik at gode kunder ikkje skal få god service, men at alle skulle få god service, og selfølgeleg at gode kunder kunne fått litt ekstra. No er det slik at gode kunder får litt "ekstra" mens vanlige kunder får ingenting. det var det eg meinte. mvh JanEirik Alle får god sevice, at vanlige kunder ikke får noe er vel sånn det er overalt. Går du i en Radio/tv sjappe og kjøper en cd får du neppe rabatt men skal du ha et tv til 20-30000.- stiller saken seg litt anderledes. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 det var da en helt utrolig service daat de tør Hvorfor skulle de ikke det , dette viser jo at de tar kunden på alvor og gir litt ekstra. Jeg handler for mange tusen pr år hos forskjellige webshopper men maken til den service jeg har fått hos PsData skal du lete lenge etter, derfor blir det også mindre og mindre handling andre steder, det blir å begrense seg til det som ikke PsData kan skaffe. tenk deg om de skal gjøre det med alle som kjøper ting fra dem og sender i retur Hvem har sagt at jeg får rabatt hver gang jeg handler der? Det er slett ikke tilfellet men jeg har fått topp service HVER gang jeg har kontaktet dem, og det betyr ti ganger mer enn en rabatt. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det må sies å være utrolig bra. Vet også at microplex er gode på service. De svarte på mailen min kl 9 om kvelden. Nesten en time etter at jeg sendte den. Det er også KJAPT. BTW: Har hatt EKSTREMT dårlig erfaring med databutikken.com, og da tastaturet mitt sa natta her om dagen, ville jeg nødig sende det inn dit, slik like før tg. I alle fall, har de det samme på elkjøp, JA ELKJØP! Jeg hadde ikke noe tro på at de ville gjøre noe med det, men muttern overtalte meg. Vi dro ned, og forklarte saken. Han testet det ikke soe spes, da jeg hadde gjort det, men etterhvert sa han at en garanti er an garanti, og at jeg kunne komme med kvitteringa fra databutikken, så skulle han kontakte microsoft, som produserer tastaturet. Dette var det omvendte av det jeg mente om elkjøp altså. SUPERB service, og en fyr med peiling, var avd. leder da så han skulle vel ha peil. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hvist jeg skulle rangere de butikker jeg bruker fra 0 til 10 der 5 er normal service og 10 er best ville listen bli sånn: PsData 10, Microplex 6,Absoluttdata 6+, Quad 8, 3dfxcool 5, nettconectione 5+, itbutikken 5, Jmdata 5, databutikken 5,Komplett 0 Lenke til kommentar
goggi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 PsData suger når det gjelder service. Komplett er mye bedre. Begynner å bli lei av å få nye IBM disker fra PsData som ikke funker. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 PsData suger når det gjelder service. Komplett er mye bedre.Begynner å bli lei av å få nye IBM disker fra PsData som ikke funker. Å få produkter med feil på har vel ikke noe med service å gjøre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 PsData suger når det gjelder service. Komplett er mye bedre.Begynner å bli lei av å få nye IBM disker fra PsData som ikke funker. Dummeste jeg har hørt på lenge, det er vel ikke PsData sin feil at ibm har problemer med sine disker samme prob får du på de uansett hvor du kjøper dem. Jeg har uttalt meg om MINE erfaringer med webshoper basert på en total handel på mellom 100-150 000 på et år dette skulle gi et bra grunnlag, vet ikke hvor mye du har handlet for men står det i stil til begrunnelsen er det ikke mye. når du slenger ut en så latterlig og dårlig begrunnet påstand kan jeg ikke ta deg alvorlig, det blir som han som aldri skulle handle mer hos PsData fordi hk et som han hadde bestilt så annerledes ut en han hadde forestilt seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå