Gå til innhold

Vanntank - spylervesketank noen tanker?

Anbefalte innlegg

Driver å bygger om "prosjekt woldsværk" til å omfatte kjøling av gpu, chipsett og HD. I den sammenheng kunne jeg ha tenkt meg en litt større tank, også fordi den eheimtanken er muligens d mest klossete jeg har sett i hele mitt liv.

Tankene gikk (pun intended) til å få tak i en tank fra en bil, f.eks for spylervæske (ok, kanskje litt stor den) kjølevæske, eller hva svarte som finnes inni en bil.

Det jeg lurte på var om noen har gjort noe sånt tidligere?

Og for de virkelig kunnskapsrike: hvor stor er diameteren på slangetilkoblingen på en sånn?

tank ju på forhånd :lol:

sta|emate

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må da være bedre å bruke en tank som firkantet i hvertfall om du skal ha den inne i kabinettet... clas ohlson har mange fine....

Ikke akkurat snakk om et standard kabinett dette - ca 50*40*50 cm - massivt tre og god plass :wink:

sta|emate

Lenke til kommentar
Bildet: http://www.home.no/arctic-1/windshieldwash.jpg Tanken er kjøpt på Biltema, og det fulgte med en liten pumpe som man kan lage vannpistol av :D Messingkoblingene har jeg selv montert, og det originale hullet på 3-4 mm blendet jeg med en loddebolt. Hadde den montert på veggen bak skrivebordet. (Fulgte med et hendig feste som man kan skru fast)

eeeegcellent..!

Går for den jeg

Takk for hjelpa!!

Sta|emate

Lenke til kommentar

*tenke*

Lan.

Dyse.

Ekstra vanntank.

servostyrt vannkanon.

CS-freaks på sidene, som ikke klarer å la være å bråke når de taper.

You do the math... *sikte seg inn på PSU, kort burst...* :D

Hehe, og fyll tanken med saltvann... blir sikkert morsomt da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...