stalemate Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Driver å bygger om "prosjekt woldsværk" til å omfatte kjøling av gpu, chipsett og HD. I den sammenheng kunne jeg ha tenkt meg en litt større tank, også fordi den eheimtanken er muligens d mest klossete jeg har sett i hele mitt liv. Tankene gikk (pun intended) til å få tak i en tank fra en bil, f.eks for spylervæske (ok, kanskje litt stor den) kjølevæske, eller hva svarte som finnes inni en bil. Det jeg lurte på var om noen har gjort noe sånt tidligere? Og for de virkelig kunnskapsrike: hvor stor er diameteren på slangetilkoblingen på en sånn? tank ju på forhånd sta|emate Lenke til kommentar
scar Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jeg brukte en ekspangsjons tank fra en volvo. dim er vel ca 5-10MM på de fleste små tanker i en bil Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 jeg brukte en ekspangsjons tank fra en volvo. dim er vel ca 5-10MM på de fleste små tanker i en bil hm. dimensjoner på den? sta|emate Lenke til kommentar
scar Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jag har den ikke her så dette blir veldig ca. 20/10/8cm (L/B/H) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har brukt en spylevesketank. Kan legge opp bilde av tanken senere i kveld om ønskelig? Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har brukt en spylevesketank. Kan legge opp bilde av tanken senere i kveld om ønskelig? Det hadde vært veeeeldig realt gjort av deg! sta|emate Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Må da være bedre å bruke en tank som firkantet i hvertfall om du skal ha den inne i kabinettet... clas ohlson har mange fine.... Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Må da være bedre å bruke en tank som firkantet i hvertfall om du skal ha den inne i kabinettet... clas ohlson har mange fine.... Ikke akkurat snakk om et standard kabinett dette - ca 50*40*50 cm - massivt tre og god plass :wink: sta|emate Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Bildet: http://www.home.no/arctic-1/windshieldwash.jpg Tanken er kjøpt på Biltema, og det fulgte med en liten pumpe som man kan lage vannpistol av Messingkoblingene har jeg selv montert, og det originale hullet på 3-4 mm blendet jeg med en loddebolt. Hadde den montert på veggen bak skrivebordet. (Fulgte med et hendig feste som man kan skru fast) Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Bildet: http://www.home.no/arctic-1/windshieldwash.jpg Tanken er kjøpt på Biltema, og det fulgte med en liten pumpe som man kan lage vannpistol av Messingkoblingene har jeg selv montert, og det originale hullet på 3-4 mm blendet jeg med en loddebolt. Hadde den montert på veggen bak skrivebordet. (Fulgte med et hendig feste som man kan skru fast) eeeegcellent..! Går for den jeg Takk for hjelpa!! Sta|emate Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Bildet: http://www.home.no/arctic-1/windshieldwash.jpg Tanken er kjøpt på Biltema, og det fulgte med en liten pumpe som man kan lage vannpistol av *tenke* Lan. Dyse. Ekstra vanntank. servostyrt vannkanon. CS-freaks på sidene, som ikke klarer å la være å bråke når de taper. You do the math... *sikte seg inn på PSU, kort burst...* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 *tenke* Lan. Dyse. Ekstra vanntank. servostyrt vannkanon. CS-freaks på sidene, som ikke klarer å la være å bråke når de taper. You do the math... *sikte seg inn på PSU, kort burst...* Hehe, og fyll tanken med saltvann... blir sikkert morsomt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå