admir23 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, jeg har et enormt problem med sinne. Er ikke alltid sinna, men er aldri glad. Omrent en gang om dagen ,og noen ganger oftere så "klikker" jeg helt. Skriker på folk som jeg er glad i innerst inne, slår vegger og knuser tastatur. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?. Er trøtt og lei av å såre de jeg er glad i , og jeg tror de beggyner å ungå meg som igjen gjør at jeg blir sintere. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Gammel tips; men start med trening. Da får du ut mye. Vært mye sint selv, men har blitt bedre i det siste da jeg tar det ut i aktivitet. Endret 19. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ATV har også et godt tilbud Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Har fått tips om å trene før, har ikke hjelpt meg noe:( Skal sjekke ut ATV. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå