JoeDohn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 var det ikke sånn at den bare fantes på ett brett og bare i MP, da? skal snart kjøpe meg spillet, så jeg har ikke peiling på hva det brettet heter ennå, men hvis du søker i forumet så tror jeg du finner det... gudd løkk! Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeppz bare i få Mapps på MP! N00B Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeppz bare i få Mapps på MP! N00B N00B? med tall og bokstaver? Det der er totalt unødvendig på et forum, om en person ikke vet en ting er det ikke dermedsagt at han er "N00B" totalt usaklig, som det forige lan jeg var på.. ingen ting hette skill, bare "gull" ... Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 ehhh.... selv har jeg postet svar på slike innlegg ca. 8 ganger.... mange flere ganger har jeg oversett dem.... SØK I FORUMET FOR SVARTE! Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Topic Viss du starter som allied på "Midway"-bana eller hva den nå heter igjen, så er ubåten i mellom 2 store båter der.... du må kjøre en av de små båtene et stykke ut for å finne den... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeppz bare i få Mapps på MP! N00B N00B!? Nå hopper jeg snart i taket! Den avataren din er stygg og alt for stor både når det gjelder piksler og byte. Folk må få lov til å spørre... Den er borte på et øyeblikk om en moderator ser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå