evgeny Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg har en webside som lagrer input data fra bruker i SQL base. Denne input dataen består ofte av strenger som inneholder html tags for eks <hallo>. Disse tagsene er ikke ment til å manupulere html siden men er ment for å vises for brukeren. Hvordan skriver jeg ut en tag i en label uten at den kjøres som html kode??? Jeg bruker c# code behind. Takk på forhånd Endret 19. november 2008 av evgeny Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jeg fant det ut. <> tagsene må replaces med < replace med < > replace med > Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Funker Web.HttpEncode? eller heter den Web.HtmlEncode? Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 For å gjøre livet ditt enklere og koden din renere kan du bruke Server.HtmlEncode(string), den fikser opp i <,>, & og andre ting. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Fane og jeg som hadde laget funskjoner som ordner dette så finnes det en funskjon fra før LOOOL Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er jo bare en god ting Funksjonene dine var sikkert ikke komplette eller feilfrie og nå har du mindre kode som vedlikeholdes. Dette er GODE ting! Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Den beste koden er den du kan fjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå