Sapphire Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei. Jeg er helt ny på Linux. Det jeg lurer på er om det har noe for seg å prøve å installere ATI sine egne 8.11 Linux drivere? Hvis ja, er det noen som på en enkel måte kan beskrive hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nå er det lenge siden jeg brukte linux, men jeg tror at du vil få lastet ned en pakke fra ATi sine sider som du bare trenger å dobbeltklikke. Bør være verdt å prøve. Bare husk å velge riktig mtp 64bit og den andre muligheten som heter bare "Linux x86" (32bit). Ellers har du en litt mer avansert guide her Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 E.C. skrev: Nå er det lenge siden jeg brukte linux, men jeg tror at du vil få lastet ned en pakke fra ATi sine sider som du bare trenger å dobbeltklikke. Bør være verdt å prøve. Bare husk å velge riktig mtp 64bit og den andre muligheten som heter bare "Linux x86" (32bit). Ellers har du en litt mer avansert guide her Dette var ikke så enkelt! Får ikke dette til å fungere. Noen andre som vet noe om dette? Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilket grafikkort har du? Denne guiden dekker 8.11-driverne: http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_In...de#Installation Husk å følge instruksjonene nøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå