Villanden Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 stoked så grisefett ut ja. bare synd det ikke kommer til pc. har lenge hatt lyst på et bra snowboard spill til pc, så dette får duge. har ikke testa det enda, men ser fram til å ta meg en tur ned fjellet. Kunne tenkt meg en relansering av ssx 1 til pc. koste meg ihjel med det spillet. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Håper virkelig man slipper 'tunnelsyneffekten' i dette spillet ... Men ingenting slår nok 1080 heaehae Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vet noen hvordan wii versjonen er? Har balansebrettet, og jeg foretrekker splitscreen versus og coop enn online. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) ". Ønsker meg en snowboardsimulator, med fokus på utførelsen av triksa og skyhøy realisme på alle punkter Dette med skyhøy realsime er litt tricky. Misforstå meg rett. Jeg liker realisme i simulatorer, men dersom et snowboardspill hadde "skyhøy realisme", ville jeg fallt hele tiden, og jeg ville ikke kunnet utføre noen triks. Jeg ville nok blitt fort lei. Vurderte å putte dette i signaturen min Det oppsummerer virkelig hva jeg tenker hver gang folk maser om "naturtro" og "ekstremt realistisk" i spill. Fins det noen bra snowboardspill til 360? Likte at 360 kontrolleren fungerte akkuratt som på Xboxen på pc i dette spillet, med vibrasjon og det hele. Syns grafikken var flott. Men, det som ikke kommer frem ordentlig, som jeg syns er noe av det verste med dette spillet: INGEN Mctwist Endret 14. januar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg