RMBB Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skal prøve og oppdatere driver i ubuntu men når jeg kjører sudo apt-get install nvidia-glx lister den opp fire forskjellige versjoner. Nvidia-glx-96 -71 -177 -173 Hvilken velger jeg, eller hvordan finner jeg ut hvem jeg skal ha? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Prøv restricted driver manager... kjører du ubuntu 8.10 så ser du at ett av valgene er "Recomended". Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ok, den ville ha 173 så da prøver jeg den. Jeg fikk installert den men etterpå skulle jeg kjøre en annen komando: sudo nvidia-xconfig --add-argb-glx-visuals --composite da fikk jeg opp: option --add-argb-glx-visuals not recognized The only accepted paramenters are: --output-xconfig=destination write to a file other than /etc/X11/xorg.conf --help displays this page Er det ikke riktig likevel? Endret 19. november 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor skulle du kjøre den kommandoen? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Installerte du via kommandolinjen, eller aktiverte du den i Restricted Driver Manager? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg lot den finne den i X og brukte kommandolinje til og installere. Gikk fint det.. Jeg skulle legge inn Beryl.. Men det ordnet seg ikke, så bruker noe annet nå og det funker veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå