Gjest forelsket Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har et spørsmål! Først må jeg gjøre en lang historie litt kortere. Har en kamerat som jeg har hatt et godt øye til de siste 6 månedene og han har hele veien gitt utrykk for at han liker meg også, men så viste det seg at han hadde et forhold til en annen. Jeg vurderte opp og ned om jeg skulle gå videre, vente eller hva og sa til han at det var opp til han. Henne andre er nå ute av bildet og det er bare meg igjen glad? ja og litt redd. Hva gjør vi nå hvordan kommer vi videre i utviikling mot et forhold. Vi møtes opp til flere ganger i uken og holder hender og rundt hverandre. Bare vært litt smånussing til nå. Er det mulig og bli så redd for å ha sex når det er lenge siden sist? Jeg er en jente med ganske god erfaring... Noen forslag til forholdsutviklende aktiviteter fremover? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg er en jente med ganske god erfaring... Noen forslag til forholdsutviklende aktiviteter fremover? Seksuelt du tenker på, bare pluss i margen det du missy. Er det ikke en lur tanke å si det til han at du er interesert i noe mer en bare vennskap da.... Det blir enten eller, og da er du ferdig med saken. Endret 19. november 2008 av Wooho Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sex er ikke veien til en manns hjerte, prøv igjen. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sex er ikke veien til en manns hjerte, prøv igjen. :!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sex er ikke veien til en manns hjerte, prøv igjen. Den kan jeg lett signere på ^^ Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sex er ikke veien til en manns hjerte, prøv igjen. :!: Dessverre holder det for noen xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det holder ikke for de med maks sevrespekt Jeg vil heller leve et år uten sex med en flott jente, enn å ha begge, der forholdet går ut på å kjøre hardt og lenge hele tiden. Faktisk, så setter jeg pris på å ha en kjæreste i det hele tatt, da jeg ikke er spesielt kjekk ^^ Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Drit i hemningene. du har ikke fyren nå, hvordan skal du miste ham? Knull fyren! samtidig hjelper det om du kan lage mat. ellers så er det lite å henge seg opp i. De som over her påstår at se ikke er nok tipper jeg mangler et lass med livserfaring. Sex er limet i et hvert forhold som er verdt å beholde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå