H3nr!k Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 heisann når stykke kommer til hjemmesider, så er jeg så å si på opent hav. jeg har ikke snøring. jeg klarte utrolig nokk å lage en hjemmeside som er ferdig - men hva nå? hvordan får jeg hjemmesiden til å ligge på selve internet? (helst uten reklame på selve sida) jeg har sett litt rundt og kom over home.no, men der måtte man laste opp EN og EN fil eller noe. ettersom jeg er ferdig med sida mi vill jeg jo ikke begynne helt på nytt. så hvor kan jeg legge ut hele sida mi utenom å lage en helt nye en. takk takk på forhånd Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 1. Registrer deg på Home.no eller et annet sted der du får en konto med ftp, som start.no. 2. Last ned et ftp-program, for eksempel ws_ftp (download.com), og sett opp innstillingene. Server: server (ftp.home.no) User: brukernavn Pass: passord Disse er vel stort sett de du trenger. 3. Den venstre delen av programmet representerer det lokale, altså maskinen din. Den andre delen er serveren. Manuvrer deg frem til der filene ligger og dra dem over på serveren (de blir bare kopiert). 4. Hvis du bruker Home.no, ligger sidene dine nå på www.home.no/brukernavn. Du kan også registrere deg på www.dot.tk for å få en .tk-adresse. Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 tusen takk for rådene. men når jeg prøver å koble meg til ftp.home.no, så kommer det en lyd oh,oh, og jeg tror ikke jeg klarer å koble meg opp. jeg registrerte meg som home.no bruker i fjord eller noe. så den "vente en time" greia kan det ikke være. noen forslag? takk på forhånd Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Mulig det bare er Home som har problemer. De har ofte det. Var delvis derfor jeg gikk over til start.no.... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kan også være fordi du ikke gjør forskjell på store og små bokstaver. Viktig, viktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå