Bludd Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye Key Tronic-tastatur i Norge? Jeg ønsker meg et nytt Key Tronic Ergoforce fordi tasteresponsen er så god og det har ingen ubrukelige multimediataster etc. Prisguiden ga 0 treff når jeg søkte på Key Tronic. Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Alle linker jeg finner er til utgåtte produkter. Lenovo har imidlertid tastaturer som ligner til en viss grad. Du kan jo besøke www.keytronic.com og høre om de kan gjøre ett unntak og sende til Norge for en ekstra penge ? Endret 20. november 2008 av Star Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ja, urk, jeg vurderer det. Takk for info. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vet ikke helt om cherry tastaturer stiller i samme klasse som keytronic, men tastene har i hvertfall fjærmotstand, og ikke det gummimembran pisset man finner på de fleste tastaturer i dag. Sitter her med et steelkeys 6g og er strålende fornøyd med tasteresponsen. Ville anbefale deg å ta en titt om du ikke får tak i keytronic tastatur. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Takk for tipset. Ja, det er fjærer i Key Tronic'en jeg har (jeg vet fordi jeg har tatt driten fra hverandre for å rengjøre den, den er vaffal 8 år gammel). Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Virker som de fleste har sluttet å selge KeyTronic, det er ca 5 år siden jeg kjøpte mitt KT2001 Pro. Det sluttet å funke etter at jeg helte brus i det . Det er ingen fjærer i det taststuret, men "standar" membran-brytere med en gummimatte under tastene. Kjøpte et IBM/Lenovo-tastatur og er kjempefornøyd ! (Er ingen fjærer i det heller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå